סימה פרי. צילום דני שביט
סימה פרי. צילום דני שביט

סימה פרי פורשת מהמירוץ לראשות העיר

פרי אומרת הבוקר לצומת השרון: "לאחר בדיקות וסקרים מקצועיים שעשיתי, הגעתי למסקנה שסיכויי להיבחר לראשות העיר פחתו"

פורסם בתאריך: 9.7.18 09:01

סגנית ומ"מ ראש העיר עו"ד סימה פרי מסיעת "רעננה שאנחנו אוהבים", הודיעה הבוקר כי היא לא תתמודד על תפקיד ראש העיר בבחירות הקרובות. לדברי פרי, הסיבה לפרישה היא סקרים שנתנו לה תמונה של סיכויי בחירתה, והיא משאירה שבעה מועמדים במירוץ.

פרי כיהנה במועצת העיר במשך שתי קדנציות, תחילה מטעם סיעתו של דן ברוך ז"ל "הסיעה למען התושבים" וכעת מכהנת תחת סיעתו של זאב בילסקי "רעננה שאנחנו אוהבים" שבראשה עומד ראש העירייה, איתן גינזבורג.

 "אני מסיימת עשרים שנות פעילות ציבורית אינטנסיבית, בעשר השנים האחרונות כחברת מועצה", אמרה הבוקר פרי לצומת השרון, "בכל השנים פעלתי ללא לאות לטובת התושבים, בכל התחומים עליהם הייתי אחראית במסגרת הוועדות העירוניות השונות, ובשנתיים האחרונות כסגנית ומ"מ ראש העירייה הממונה על חזות העיר. את הפעילות הזו עשיתי בדרכי שלי, שהיא דרך היושרה וההגינות ובגובה העיניים, הכול מתוך תחושה של אחריות ושליחות ולמען רווחת התושבים".

 


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


על נסיבות פרישתה אמרה: "בנסיבות המצב שבו יש ריבוי מועמדים בבחירות, ולאחר בדיקות וסקרים מקצועיים שעשיתי, הגעתי למסקנה שסיכויי להיבחר לראשות העיר פחתו. לאחר לבטים לא קלים והיוועצות בבני משפחתי ובחבריי לדרך ולמסע, החלטתי להסיר את מועמדותי לראשות העיר רעננה. כפי שמסתמן המצב כיום, לדאבוני הציבור כנראה מעדיף לראות מועמד אחר בראש העירייה ואני מכבדת את רצונו. מודה שהתלבטתי רבות ונקרעתי בין האופציות השונות, לבסוף בחרתי לקבל החלטה כואבת ולא פשוטה עבורי, אבל זו החלטה שקיבלתי באומץ ובראש מורם".

פרי היא המתמודדת השנייה שמסירה את מועמדותה במירות הנוכחי, לאחר שאיתן גליק הודיעה על פרישתו לפני כחודש וחצי.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אורי קידר לראשות עיריית רעננה. הוא וסדבון בכפר סבא שילוב מנצח לאיזור השרון.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר