רחלי בן ארי סקעת
רחלי בן ארי סקעת

רחלי בן ארי סקעת תרוץ ברשימה עצמאית לראשות העיר

לאחר שהפסידה לאילן כהן את תפקיד ראש סיעת הליכוד למועצה, הודיעה היום בן ארי סקעת כי היא תרוץ לראשות העיר תחת רשימה עצמאית. "רעננה זקוקה לשינויים רבים, לאיחוי הקרעים ולא העמקת השסע" היא אמרה

פורסם בתאריך: 1.8.18 17:49

ביום שני האחרון (30.7) קיבלה חברת מועצת ויו"ר סניף הליכוד ברעננה, רחלי בן ארי סקעת, את אישורה של הוועדה העליונה להיגוי של הליכוד ותתמודד ברשימה עצמאית לראשות העיר. עד כה, הכריזה בן ארי סקעת כי היא תרוץ לראשות העיר תחת רשימת הליכוד, זאת חרף העבודה שבבחירות ליו"ר סיעת הליכוד ברעננה, היא הפסידה לאילן כהן שיכנס לתפקיד ראש סיעת הליכוד למועצה בחודש אוקטובר הקרוב. היום, כאמור, היא הודיעה כי תרוץ ברשימה עצמאית.

"מתוך רצון לעודד נשים להתמודד בשלטון המקומי בכל הארץ. אני מתכבד להודיע, כי ועדת ההיגוי של הליכוד החליטה לאשר את בקשתך להתמודד ברשימה עצמאית בבחירות למועצת העיר שתתקיימנה ביום 30 באוקטובר 2018". נאמר במכתב ההחלטה מטעם ועדת ההיגוי שנשלח לבן ארי סקעת.

"אני רוצה להודות לכל חברי ועדת ההיגוי העליונה, לשר יריב לוין, לחבר הכנסת דוד ביטן ובעיקר ליו"ר הוועדה – מר חיים ביבס, אשר החליטו להאמין בי ולעמוד מאחורי במירוץ לראשות העיר ולמועצה", אמרה היום בן ארי סקעת, "העיר רעננה זקוקה לשינויים רבים, לאיחוי הקרעים ולא העמקת השסע והחזרת רעננה למעמד הפנינה של השרון. אני מאמינה כי קשרי הממשל המצוינים שיש לי בכל מסדרונות הכנסת, ההיכרות הצמודה שיש לי עם העיר ותושביה, בשילוב של יכולות הניהול שלי, יאפשרו לי לבצע מהפכה חיובית בחיי היום יום של התושבים ובני משפחותיהם".

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר