שרון ארביב ורחלי בן ארי סקעת קרדיט: מטה הבחירות של רחלי בן ארי סקעת
שרון ארביב ורחלי בן ארי סקעת קרדיט: מטה הבחירות של רחלי בן ארי סקעת

"בעלי עוזב את הפוליטיקה, עכשיו אני יכולה לעמוד מאחורי הפוליטיקה שלי"

שרון ארביב, אשתו של חבר המועצה אביחי ארביב, מצטרפת לסיעה של רחלי בן ארי סקעת

פורסם בתאריך: 23.8.18 12:31

שרון ארביב, אשתו של חבר המועצה היוצא, אביחי ארביב, הודיעה כי היא מצטרפת לסיעתה של המועמדת לראשות העיר, רחלי בן ארי סקעת. ארביב היא מומחית מוצר בחברת התרופות תרו ויו"ר הנהגת ההורים המשותפת בבית הספר היסודי ברטוב בעיר. כזכור, אביחי ארביב, הצטרף לרשימתו של המועמד לראשות העיר יקי ודמני לפני כשלושה חודשים אך לאחר חודש הכריז על פרישתו מהחיים הפוליטיים.

"בעלי עוזב את הפוליטיקה, ועכשיו אני יכולה לעמוד מאחורי הפוליטיקה שלי", אומרת ארביב, "רחלי ואני נשים חזקות, היא יודעת לשאול את השאלות הנכונות ואני חושבת שהיא האדם הנכון לעמוד לצידו. אני כבר 15 שנה מלווה את אביחי בפוליטיקה המקומית, אני מכירה את כולם. אני יודעת שהבחירה ברחלי היא הנכונה".

בעלך פורש ואת נכנסת לפוליטיקה. זאת רוטציה שהייתה מתוכננת ביניכם מראש?

"ממש לא. הוא החליט שהוא פורש ואני באתי אליו ואמרתי לו שאני רוצה להיכנס לפוליטיקה, שזה הזמן שלי לבוא, לשנות ולתרום. הוא מאוד גאה בהחלטות שלי. הוא תומך בי ועומד מאחורי במאת האחוזים. אני לא הייתי יכולה לעשות שום דבר בלי התמיכה שלו. הכניסה שלי לפוליטיקה באה מאותם מניעים כמו אצל אביחי. שנינו מאוד בעד לתרום לקהילה, גם בעבודה שלי בתרו יש תרומה מאוד גדולה לחברה".

אם אביחי היה נשאר בפוליטיקה, היית מצטרפת אליו?

"אם הוא עדיין היה בפוליטיקה, לא הייתי נכנסת לפוליטיקה בעצמי. הייתי ממשיכה לתמוך בו".

המקום שלך ברשימה של רחלי כבר נקבע?

"עוד לא, מקומי ברשימה ייקבע בהמשך".

אביחי מחזיק דעות זהות לשלך על רחלי? הרי הוא תמך בזמנו בודמני

"מי שמכיר את אביחי יודע שהוא מכבד ומעריך את כלל חברי המועצה וחבר של רובם. לגבי רחלי, במהלך השנים האחרונות אביחי לעיתים הסכים איתה בדעותיה ולעיתים הם היו חלוקים בדעותיהם אך תמיד עבדו ברוח טובה וביחסי חברות".

מרחלי בן ארי סקעת נמסר: "אני רוצה לברך את חברתי הטובה שרון ארביב, יו"ר הנהגת ההורים המשותפת בביה"ס בר טוב ברעננה, על הצטרפותה לתנועה החברתית שלנו. אני חושבת שהצטרפות של דמות נשית חזקה, בעלת ניסיון ורבת פעלים כגון שרון ארביב, מסמלת את התנופה הציבורית שאנחנו נמצאים בה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר