בריכות שחייה פרטיות. אדריכלות ועיצוב שירלי דן צלם – גלעד רדט
בריכות שחייה פרטיות. אדריכלות ועיצוב שירלי דן צלם – גלעד רדט

בריכות שחייה פרטיות: לבנות את גן העדן שלכם

פורסם בתאריך: 21.6.19 12:21

אקוופולקו חן – לשחות או לא להיות

לקום בבוקר, להביט מחלון הבית, ולראות מרבד תכלכל משתרע מול העיניים ומזמין לטבילה מרעננת במים העמוקים… מי אינו חולם על בריכת שחייה פרטית בביתו?

מסתבר שכיום, חלום הבריכה הפרטית עבור רבים לא נותר בגדר חלום, והוא הופך להיות חלק מהחלון, ליתר דיוק – מהנוף הממשי הנשקף ממנו. יותר ויותר אנשים מבינים, שלבריכת שחייה בבית שהם בונים, יש ערך מוסף משמעותי ותוספת העלות יחסית להשקעה בבית כולו, אינה גבוהה במיוחד.

אקוופולקו חן, בבעלותו ובהנהלתו של מהנדס אפי חן, היא אחת החברות המובילות בתחום בריכות השחייה הפרטיות בישראל מזה כ- 20 שנה. החברה מתכננת, בונה ומאבזרת בריכות שחייה יצוקות פרטיות.

לשחות את המקסימום מתנאי השטח

אם החלטתם לקפוץ למים הקרים ולבנות בריכה בביתכם, כדאי ללמוד את הנושא היטב, לפני קבלת החלטה. לשם כך מומלץ לקבל ייעוץ צמוד ולהיעזר במומחים מהתחום, אך כדי לתת לכם טבילה קלה בנושא, לפני שתעמיקו בנתונים הספציפיים שלכם, הנה מספר עובדות חשובות מפיו של אפי חן:

"בשוק קיימים מספר סוגים של בריכות. כדי לבחור בסוג המתאים ביותר עבורכם, יש לקחת בחשבון גורמים כמו נתוני השטח המיועד, החומר ממנו תיבנה הבריכה, סוג הכיסוי ועוד ועוד. ישנן בריכות מחופות קרמיקה, פסיפס או מרבלייט – הבחירה תלויה בטעמו האישי וכמובן, תקציבו של הלקוח.

הבריכה המומלצת והאיכותית ביותר היא בריכה יצוקה מבטון שבנויה בתוך האדמה. פרמטר נוסף אליו יש להתייחס ומשפיע על מחיר הבנייה הוא סוג הבריכה: ישנן בריכות מסוג סקימרים, בהן פני המים נמוכים בכ-10-15 סנטימטרים מהריצוף שמסביב לבריכה. סוג אחר נקרא בריכות גלישה, בהן פני המים נושקים לגובה המשטח שמסביב. עלויות בריכת גלישה גבוהות יותר – הן בבנייה והן בתחזוקה השוטפת".

חברת אקוופולקו חן, מתוך שאיפה להגיע לתוצאות הטובות ביותר עבור לקוחותיה, מעניקה סל רחב של שירותים, כולל:

  • תכנון וייעוץ לגבי מבנה הבריכה וגודלה עוד בשלב התכנון האדריכלי.
  • אבזור הבריכה, כולל: כיסויי בטיחות, תריסים, ג'טים, לדים, ג'ט שחייה, חימום, תאורה ועוד.
  • עבודות גמר בבריכת השחייה על ידי עובדי החברה ובפיקוח הנדסי צמוד.
  • תחזוקה שוטפת – גם אחרי שהבניה הסתיימה, העבודה על הבריכה לא נגמרת. החברה מעמידה לרשות הלקוחות את כל שירותי התחזוקה והתפעול על ידי אנשי מקצוע מיומנים.

לא טוחנים מים

בשוק ישנן לא מעט חברות המבטיחות שירות צמוד בשלבי הבנייה והתחזוקה, אך בדרך כלל מדובר בקבלני משנה שמבצעים את העבודות עבור חברת האם. חברת אקוופולקו חן לא מסתפקת בייעוץ צמוד, תכנון מקצועי וביצוע קפדני. הייחוד האמתי של אקוופולקו חן נעוץ בכך שכל בעלי המקצוע הלוקחים חלק בפרויקט המורכב של בניית הבריכה הם עובדים שכירים בחברה, ולא קבלנים חיצוניים. כך הלקוח נהנה משירות מקיף עם פיקוח וניהול בסטנדרטים המחמירים של החברה, ומהייעוץ המקצועי הניתן על ידי המהנדס ללקוח, לאדריכל, למנהל הפרויקט, לקבלנים השונים ולמפקח וליווי הפרויקט מתחילתו ועד סופו.

עכשיו, כשהקיץ כבר כאן, הטמפרטורות נוסקות והלחות בחוץ משתוללת, נדמה שאין חלום רטוב יותר מבריכה צוננת שממתינה מחוץ לבית. רוצים לממש את החלום? התקשרו לקבלת ייעוץ.

אקוופולקו חן בריכות שחייה

טלפון – 072-2203082

מעבר לאתר

אדריכלות ועיצוב שירלי דן. צלם – גלעד רדט

קרדיט: אקוופולקו חן


אודי ארט – בריכות שחיה פרטיות

בשנים האחרונות הפכו בריכות השחייה לחלק מעיצוב הבית. אם בעבר התענוג של טבילה בכחול בחצר הביתית היווה סמל סטטוס לעושר, הרי שהיום הודות לחברת "אודי ארט" המספקת בניה ושירותים בתחום הבריכות, רבים זוכים לחיות את החלום.

החברה נוסדה בשנת 2006 ותוך זמן קצר הפכה למובילה בענף בריכות השחייה תוך הצבת סטנדרטים חדשים של מקצוענות, עמידה בלוח זמנים מוקפד ויחס אישי.

"בריכה היא הרבה יותר ממאגר מים לשחייה, בריכה בהתאמה אישית היא פינוק אמיתי וחוויה מושלמת", מסביר אודי, בעלי החברה ומוסיף: "בניית בריכות שחיה פרטיות דורשת ניסיון רב ומומחיות בתחום. חברתנו מתמחה בבנייה ייחודית, ללא מגבלות המאפשרת ניצול מרבי של השטח. כך למעשה אנחנו יכולים לבנות בריכה לחצר בכל גודל תוך התאמה מדויקת לצרכיי הלקוח. השילוב בתנאי השטח ממשיך גם לעיצוב הטבעי שיוצר אווירה פסטורלית והרמונית".

צילום: רוני ארדיטי

בריכות שחיה פרטיות מבית "אודי ארט". צילום: רוני ארדיטי

מהי בריכה בעיצוב אישי?

"מדובר במלאכת מחשבת שמתחילה כבר בשלב העיצוב והתכנון הראשוני בשיתוף מלא של הלקוח. ראשית עלינו להכין למי מיועדת הבריכה? האם יש ילדים קטנים שצריכים התאמה ושילוב נכון של מים עמוקים לצד מים רדודים? האם יש דרישה לבריכה מחוממת? היכן הבריכה ממוקמת ועוד. כל השיקולים הללו מצטרפים לכדי תכנון מוקפד ומדויק המעניק חוויה מקסימלית ללקוח תוך שילוב נכון של מדרגות כניסה לבריכה, ספסלים מעוצבים מבטון המאפשרים ישיבה, ג'קוזי, מזרקת מים, מגלשות, מפלים ושאר פינוקים".

ב"אודי ארט" שחרטו על דגלם מצוינות ומקצועיות מבינים שחווית לקוח כוללת גם שקיפות מלאה. "בניית בריכה פרטית זהו תהליך שלוקח זמן, לכן חשוב לנו לשקף ללקוח את לוחות הזמנים ותהליך העבודה המתוכנן על מנת שיוכל להיערך בהתאם. כמו כן, הליווי האישי לא תם עם הקפיצה הראשונית למים הכחולים. אנו מעניקים ללקוחתנו שקט נפשי והנאה מרבית לטווח רחוק הודות לתכנון נכון, שימוש בחומרי גלם איכותיים, הפקדה על רמת גימור גבוהה ושימוש בטכנולוגיה ירוקת החוסכת חשמל. הבריכות שיוצאות תחת ידינו פשוטות לתפעול ועם הקפדה על תחזוקה נכונה, ניתן ליהנות מהן לאורך זמן".

מהו היתרון של בריכת בטון?

"בריכות שחייה העשויות מבטון הן המומלצות ביותר ויש לכך סיבה. בריכות מבטון הן הבריכות הטובות ביותר מכיוון שמדובר בבריכות חזקות ועמידות המעניקות ללקוח איכות לצד יוקרה. הבריכה מותאמת לצרכי הלקוח – הן בצבע, במראה ובסוג החיפוי. הודות לתהליך היציקה במהלכו הצנרת נטעמת אנו מקבלים הגנה לאורך זמן זאת בהשוואה לשאר הבריכות".

ל'אודי ארט" יתרון בולט והוא שילוב של שפע הפינוקים שמציע עולם הספא בבריכת השחייה שלכם. כך שכל חלום, יכול להתגשם. "הודות לחומרי הגלם הייחודיים שלנו הבריכות מותאמות בעיצוב אישי וטבעי המאפשר לייצר בכל גודל ובכל צורה בהתאם לפי תוואי השטח. כל בריכה מעוצבת באופן קוֹנְסְטְרוּקְטִיבִי. נוסף על הפיסול אישי שאין שני לו ניתן להוסיף מגוון פינוקים – ג'קוזי, מפלים ספסלים ומגלשות בהתאמה אישית".

"אודי ארט" מלווים מאות לקוחות פרטיים, אולמות אירועים, מרכזי ספורט, מועצות קיבוצים ועיריות ומספקת היצע רחב של שירותים – בריכות שחייה פרטיות וציבוריות, בריכות נוי, עיצוב גינות, חיפוי קירות, בטון מוטבע ומטבחי חוץ – הכל תחת קורת גג אחת. להתרשמות היכנסו לאתר האינטרנט.

מעוניינים להגשים את החלום ולהצטרף למאות לקוחות מרוצים? צרו קשר כבר היום

טלפון: 0549555825

מייל: [email protected]

מעבר לאתר

גן עדן בבית הפרטי. צילום: רוני ארדיטי

גן עדן בבית הפרטי. צילום: רוני ארדיטי


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר