קורונה. צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
קורונה. צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

כתומה: 749 חולים/מאומתים לקורונה ברעננה

כ-100 חולים/מאומתים חדשים לקורונה אובחנו ברעננה בתוך שבוע. אחוז הבדיקות החיוביות מוסיף להיות נמוך משמעותית מהממוצע הארצי

פורסם בתאריך: 28.8.21 10:46

כ-100 חולים/מאומתים חדשים לקורונה אובחנו ברעננה בתוך שבוע. על פי נתוני משרד הבריאות כמות החולים/מאומתים לקורונה בעיר מוסיפה לעלות ומספר המאומתים/חולים עומד נכון לשישי בבוקר על 749, לעומת 650 בחמישי שעבר. אחוז הבדיקות החיוביות בעיר אמנם עלה, אך הוא עדיין נמוך מהממוצע הארצי ועומד על 4 אחוז, כאשר הממוצע הארצי הוא 6.57 אחוז. ציון הרמזור של העיר ירד ועומד עתה על 6.7, מה שמגדיר את רעננה ככתומה.

לאור העלייה בתחלואה ולקראת פתיחת שנת הלימודים בשבוע הבא, הודיעה עיריית רעננה כי לא תתאפשר כניסת הורים למוסדות החינוך בעיר ללא הצגת תו ירוק. ההחלטה תקפה לגבי כלל מוסדות החינוך בכל הגילאים.

במשרד החינוך מבהירים כי כניסת התלמידים לבתי הספר ולגני הילדים ביום רביעי הבא, בתאריך ה- 1.9, תתבצע בהתאם לחוק לימוד חובה, אשר מחייב את כניסת התלמידים למסגרות החינוך. נושא זה אינו מצוי בסמכות מנהלי מוסדות החינוך או משרד החינוך ומעוגן בחקיקה.

במשרד מוסיפים, כי ההורים הם שותפים משמעותיים במאמץ הלאומי להחזרת תלמידי ישראל לבתי הספר ולגנים, ולכן שבים וקוראים להם לשתף פעולה בביצוע כל הצעדים הנדרשים לחזרה ללימודים, ובהם הבדיקות המהירות במהלך הימים שני ושלישי בשבוע הבא (30.8-31.8). צעדים אלה נועדו בראש ובראשונה לשמור על בריאות הילדים, בריאות אנשי החינוך, בריאות ההורים והבריאות של כלל הציבור. כמו כן, הם יאפשרו למערכת החינוך לשמור על רציפות תפקודית, לייצר יציבות וודאות, ולהבטיח שגרת לימודים רציפה וסדירה לתלמידים, שצברו פערים בתחום הרגשי החברתי והלימודי.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר