קורונה. צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
קורונה. צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

ירידה בנתוני התחלואה בקורונה ברעננה, במד"א מוכרים כרטיסיות לבדיקות

מספר המאומתים/חולים ברעננה נמוך מזה שהיה בחמישי שעבר. אחוז הבדיקות החיוביות נמוך מהממוצע הארצי. ומהו צבע הרמזור של העיר?

פורסם בתאריך: 2.9.21 12:38

ירידה קלה בנתוני התחלואה ברעננה: על פי נתוני משרד הבריאות מספר החולים/מאומתים לקורונה בעיר ירד מעט ועומד הבוקר, חמישי, על 698 מאומתים/חולים, לעומת 743 בחמישי שעבר. אחוז הבדיקות החיוביות נותר נמוך מהממוצע הארצי ועומד על 4 אחוז, כאשר הממוצע הארצי הוא 7.92 אחוז. ציון הרמזור של העיר ירד ועומד עתה על 6.4, מה שעדיין מגדיר את רעננה ככתומה.

עיריית רעננה קוראת לכל תושבי העיר שטרם התחסנו במנה ראשונה, שנייה או שלישית להגיע ולהתחסן במתחמי חיסונים השונים ברחבי העיר ומזכירה כי קביעת תורים נעשית מול קופות החולים. בתוך כך, במד"א מעדכנים השבוע כי בהתאם להנחיות הממשלה להרחבת "תו ירוק" גם למקומות העבודה, מגן דוד אדום יבצע את הבדיקות המהירות לעובדים לא מחוסנים במתחמי הבדיקות המהירות של מד"א ברחבי הארץ. עובד שנדרש לתו ירוק יוכל לרכוש כרטיסייה אישית המקנה זכאות לשמונה בדיקות בחודש, במחיר מוזל של 34 שקלים לבדיקה. במידה והעובד לא ינצל את מלוא הבדיקות בתוך כחודש ימים – ניתן יהיה לנצל שתיים מהבדיקות בחודש העוקב.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר