עץ החזיות בפארק רעננה צילום ליונס דרור רעננה

חודש המודעות לסרטן השד: נחנך עץ החזיות בפארק רעננה

את המיצג הקימו מתנדבי ליונס "דרור" רעננה, בסיוע העירייה, מנהל הפארק ועובדיו, ו-ג'ק קובה שתרמה את החזיות. מחר: מבצע הקש בדלת עם עמדת התרמה בקניון רננים

פורסם בתאריך: 10.10.21 17:26

אם גם אתם תהיתם מי תלה 500 חזיות על עץ באמצע פארק רעננה? וודאי תרצו לדעת כי מדובר במיצג אומנותי לרגל חודש המודעות לסרטן השד. מי שעומדים מאחורי המיצג, זו השנה השנייה, הם מתנדבי מועדון ליונס "דרור" רעננה בסיוע עיריית רעננה, מנהל הפארק ועובדיו. כמו גם חברת "ג'ק קובה" להלבשה תחתונה, שתרמו את החזיות וחסכו את מאמצי האיסוף.
בסוף השבוע האחרון, חנכו חברי ליונס דרור רעננה את "עץ החזיות" וציינו כי המיצג כמעט ולא יצא לפועל השנה מסיבות שונות: "היה חשש בענייני בטיחות, חשש מילדים שיטפסו, וגם גורמים שמרניים בממסד העירוני שלא אהבו הרעיון", הם אומרים, אבל המאמצים לא פסקו ובסופו של דבר אושר המייצג.

חברי ליונס דרור רעננה, צילום פרטי

בשבוע שעבר נערך הטקס העירוני לציון פתיחת חודש מודעות לסרטן השד בעיר, בו השתתפו בין היתר ראש העירייה, חיים ברוידא; נציב ליונס ישראל, דוד לניר; נשיאת מועדון ליונס דרור רעננה, מרים קרופקין וכן חברי המועדון. בטקס ציינה קרופקין, שהיא גם הפרויקטורית של הנושא בכלל ועץ החזיות בפרט, את הקשר האישי שלה לנושא – בתה, תושבת העיר, שחלתה והחלימה.

מחר, שני (11.10) יערך מבצע הקש בדלת של האגודה למלחמה בסרטן. בנוסף להתרמות של תלמידים מבית לבית, תוקם עמדת התרמה בקניון רננים, אותה יאיישו במשך כל היום מתנדבים של מועדון ליונס "דרור" רעננה. כמו כן, במהלך החודש יוארו באור ורוד בניין העיריה והגשר על האגם בפארק רעננה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר