מועצת המטופלים של מאיר, צילום דוברות מאיר

מועצת מטופלים שתייעץ לבית החולים הוקמה במאיר

המועצה, שהתכנסה לראשונה השבוע, תשמש גוף מייעץ לבית החולים לגבי פרויקטים ושרותים. חברים בה מטופלים לשעבר, מלוויהם ואנשי צוות

פורסם בתאריך: 14.10.21 08:48

במפגש מרגש שהתקיים במרכז הרפואי מאיר מקבוצת כללית, התכנסה בפעם הראשונה מועצת מטופלים שהקים בית החולים. מועצת המטופלים קמה על מנת לשמש גוף מייעץ לבית החולים, והחברים במועצה חולקים את חוויותיהם ואת ניסיונם מנקודת מבטם כדי לייעץ בנושאים שונים ולסייע בקבלת החלטות. בבית החולים הסבירו כי המועצה מאפשרת ייצוג הולם והבאת קולו של המטופל ללא כל תיווך, בעת פיתוח פרויקטים ושירותים. כל זאת על מנת לספק חווית מטופל מצוינת בעת שהותו בבית החולים.

על מלאכת הרכבת מועצת המטופלים, הכוללת צוותי בית החולים, מטופלים ומלוויהם, אמונה ליאת ליפסקי-פוזיצקי, מנהלת מערך השירות וחווית המטופל של בית החולים. ליפסקי -פוזיצקי אמרה: "אנו במאיר רואים חשיבות עצומה במתן חווית מטופל מיטבית, אשר שמה את המטופל במרכז. מועצת המטופלים היא אבן דרך חשובה ומשמעותית להשגת יעד זה באמצעות שיתוף המטופלים ומלוויהם עוד בשלבים המוקדמים של תכנון וחשיבה על פרויקטים אסטרטגיים בבית החולים והבאת נקודת המבט שלהם כחלק אינטגרלי בכל החלטה ופרויקט היוצא לדרך. כל זאת כך שברגע האמת נוכל לתת מענה רגיש ומותאם לצרכי המטופלים".

בין הנושאים בהם ייעצו המטופלים לבית החולים ולדעתם תהיה השפעה: רעיונות לפיתוח שירותים חדשים, עדכוני מדיניות בנושאי חווית מטופל, שותפות בהפקת חומרי הדרכה למטופלים, פרויקטים לשיפור חווית המטופל במיון, במחלקות ובמרפאות, שותפות בדיונים בנושאי תשתיות ובינוי כגון: עיצוב חדרי המתנה, בינוי של מיון חדש וכיוצ"ב.

במפגש הציג ד"ר ירון מושקט, מנהל המרכז הרפואי מאיר את בית החולים ושיתף עד כמה מרגש עבורו לעבוד יחד עם המטופלים ומלוויהם, המייצגים את מאות אלפי המטופלים של בית החולים, ומהווים שותפים אמיתיים של הנהלת בית החולים בדרך להמשך העשייה ולמצוינות.

סיגל ברודצקי סתוי, תושבת רעננה, שנבחרה לשבת במועצת המטופלים, סיפרה: "ליוויתי את אבא שלי, שהיה מטופל במשך חודשיים וחצי בבית החולים מאיר. כתבנו מכתב תודה לבית החולים עם העתק לפניות הציבור. הייתה לנו חוויה חיובית שם. זה מפתיע ומרגש, חדשני וממש לא מובן מאליו. במועצת המטופלים נהיה שותפים לחשיבה איך אפשר לייצר חוויה טובה יותר למטופלים. אני מקווה שזה יתרחב לעוד בתי חולים בארץ".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר