ערב גיוס תרומות לבית לוינשטיין, מימין: ד"ר שיילה גולדברג, אמלי, בתה של מיכל בלאלי, אלי בלאלי, ארז מלצר, שולה מליק, ד"ר חגי אמיר, יוחנן לוקר. צילום יוסי אלוני
ערב גיוס תרומות לבית לוינשטיין, מימין: ד"ר שיילה גולדברג, אמלי, בתה של מיכל בלאלי, אלי בלאלי, ארז מלצר, שולה מליק, ד"ר חגי אמיר, יוחנן לוקר. צילום יוסי אלוני

מיליון שקלים גויסו בערב מיוחד להקמת מחלקה לשיקום אונקולוגי בלוינשטיין

הערב התקיים בנוכחות 1,400 ידידים ותומכים של המרכז הרפואי. אלי בלאלי, אביה של מיכל ז"ל, ריגש את הנוכחים בדברים שנשא. על הבמה הופיע עברי לידר

פורסם בתאריך: 24.1.23 08:37

כמיליון שקלים גויסו בערב התרמה עם הזמר והיוצר עברי לידר למען המרכז הרפואי לשיקום לוינשטיין מקבוצת כללית. ההכנסות מהאירוע יועברו לטובת הקמת מחלקה ראשונה לשיקום אונקולוגי בארץ.

את הערב קיימה עמותת ידידי בית החולים לוינשטיין, בראשותם של ארז מלצר, יו"ר העמותה, ושולה מליק, מנכ"לית העמותה. כ-1,400 ידידים ותומכים של המרכז הרפואי הגיעו למתחם קבלת הפנים החגיגי בבית האופרה – המשכן לאומנויות הבמה בשעות הערב וצפו לאחר קבלת פנים קצרה במופע מרגש וסוחף של הזמר והיוצר עברי לידר.

הערב, בהנחייתו של ברוך מזור, התקיים בנוכחות יו"ר דירקטוריון הכללית, יוחנן לוקר, סמנכ"לית וראש חטיבת בתי חולים בכללית, ד"ר אורלי ויינשטיין סמנכ"לים בכללית; מנהל המרכז הרפואי לשיקום לוינשטיין, ד"ר חגי אמיר והנהלת המרכז הרפואי, ד"ר שיילה גולדברג, מ"מ מנהלת המחלקה לשיקום אונקולוגי, ראש עיריית רעננה, חיים ברוידא, יו"ר עמותת הידידים, ארז מלצר ושולה מליק, מנכ"לית העמותה.

עברי לידר בערב גיוס תרומות לבית לוינשטיין, צילום יוסי אלוני

עברי לידר בערב גיוס תרומות לבית לוינשטיין, צילום יוסי אלוני

ד"ר חגי אמיר, מנהל המרכז הרפואי לשיקום לוינשטיין, ציין: "בשנים האחרונות, עם התפתחות הרפואה והכלים הטיפוליים, נוצרה מציאות חדשה בה קיימת אוכלוסייה גדלה של מתמודדים ומחלימים ממחלת הסרטן. בנוסף קיימת אוכלוסייה גדולה וגדלה של מטופלים החיים עם מחלת הסרטן כמחלה כרונית ומנהלים חיים מלאים ושלמים לצד המחלה. מטרת התוכנית לשיקום אונקולוגי הנבנית במוסדנו הינה מתן מענה שיקומי רב מערכתי, רפואי ופרה-רפואי למטופלים אלו תוך מיפוי הצרכים הייחודיים למטופלים אונקולוגיים, מתוך הבנה של המורכבות האישית, המשפחתית והחברתית הייחודית לאוכלוסייה זו".

 

 

המעמד המרגש של הערב כלל דברים שנשא אלי בלאלי, אביה של מיכל בלאלי ז"ל, אם צעירה לשני ילדים, שאובחנה במהלך הריון עם סרטן שד. מיכל הגיעה לתהליך שיקום בלוינשטיין בעקבות הישנות המחלה והופעת גרורות, לאחר ניתוח שעברה, כשהיא סובלת מחולשת צד ובמצב ירוד מאוד. מיכל הלכה לעולמה בחודש אפריל 2021 והיה חשוב לאביה להעביר את המסר החשוב כי הקמת מחלקה לשיקום אונקולוגי בלוינשטיין הינה מזור ואור לחולים רבים ולבני משפחותיהם. "אנחנו יודעים ומאמינים שמחלקה זו על אנשיה, הרופאים והמטפלים ממגוון מקצועות הבריאות, מהווה חלק בשיקום החשוב של החולים במחלת הסרטן", ציין אלי בלאלי.

ד"ר שיילה גולדברג, מ"מ מנהלת המחלקה לשיקום אונקולוגי בלוינשטיין, סיפרה: "מבחינתי מיכל היא התמצית של השיקום האונקולוגי, שמתמקד בשיפור איכות החיים לאורך המסע, גם בתקופות קשות יותר של המחלה וגם לקראת סוף החיים. בזכות תהליך השיקום מיכל זכתה לאיכות חיים ועצמאות בשנתיים שליווינו אותה וזכתה באפשרות להיות האמא המדהימה שחלמה ורצתה להיות".
ד"ר גולדברג הודתה לכללית ולעומדים בראשה על מתן המנדט לפתוח מחלקה ראשונה לשיקום אונקולוגי בישראל והוסיפה: "אני מאוד מתרגשת להיות פה היום והערב הזה הוא ההוכחה שלפעמים חלומות מתגשמים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר