אופניים חשמליים צילום עזרא לוי
אופניים חשמליים צילום עזרא לוי

תלונה במשטרה: שתי צעירות על אופניים חשמליים פגעו בקשישה וברחו

נכדתה של התושבת מספרת כי בזמן שסבתה הלכה ברחוב אחוזה, פגעו בה שתי צעירות וברחו מיד לאחר מכן. התושבת פונתה לבית החולים ובעירייה אמרו לה כי האזור בו קרתה התאונה לא מצולם

פורסם בתאריך: 22.5.18 13:11

ביום חמישי האחרון (17.5), רחל מרדכי, אישה כבת 90 הנעזרת במקל הליכה, נפגעה בעת הליכתה לאורך רחוב אחוזה על ידי אופניים חשמליים שעליהן רכובות שתי בנות, שנמלטו זמן קצר לאחר התאונה. ע"פ נכדתה של הנפגעת, עו"ד איילת חן, שהגישה תלונה במשטרה ביום התאונה, הבנות הרכובות נסעו בניגוד לחוק על המדרכה ואחת מהן נשארה מעט זמן והסתלקה והשנייה נמלטה רגעים אחדים לאחר הפגיעה.

"ביום חמישי סבתא שלי צעדה מהבית שלה לכיוון המרכז על רחוב אחוזה", מספרת חן, "באיזשהו רגע היא פתאום הרגישה שנכנסו בה מאחור, ממש ליד בית הלחם ברחוב אחוזה. הדבר הבא שהיא זוכרת זה שחובטים בה בחוזקה, והיא פשוט עפה קדימה, הברכיים שלה נחבלו לגמרי. היא הולכת עם מקל הליכה וזה סוג של נס מה שקרה שם. היא נפלה עם הידיים והברכיים על הרצפה ובאותו הרגע מישהי מהחנות הסמוכה יצאה אליה. היו שתי בנות על האופניים, זאת שהייתה רכובה מאחור ירדה מהאופניים, נשארה כמה דקות ונעלמה. והבחורה השנייה נעלמה מיד לאחר הפגיעה. אנשים שהיו במקום התקשרו לאמא שלי דרך הפלאפון של סבתא שלי, ובאו קרובי המשפחה לפנות אותה לבית החולים שם חבשו לה את הרגליים ושחררו אותה".

ביום התאונה הגישה עו"ד חן תלונה במשטרת כפר סבא שם ביקשה מהשוטרים שיוציאו צילומים מהמצלמות ברחוב אחוזה, "פנינו גם לעירייה בנושא", היא אומרת "אבל הם אמרו לנו שהאזור בו התרחשה התאונה לא מצולם".

מה הצעד הבא?

"עכשיו אנחנו פועלים כדי למצות את הדין עם אותן בנות. הוצאתי מכתב למשטרה לזרז את העניינים ולדעת האם הבנות זומנו לחקירה. האופניים החשמליות הן מכת מדינה, ולא אוכפים את הנסיעה בהן על פי חוק ברעננה. לאן המצב הגיע כשפוגעים בזקנים ברחוב וממשיכים ללכת? שעיריית רעננה תואיל בטובה לאכוף את החוק. לאופניים חשמליות אסור לנסוע על המדרכה".

עו"ד איילת חן

עו"ד איילת חן

מעיריית רעננה נמסר : "אכן אין מצלמות בחלק זה".

ממשטרת ישראל נמסר: "התקבלה תלונה והיא נבדקת".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. פורת

    שכחתם לציין בנות כמה הבנות…יכול ליהיות שמהבהלה הן ברחו ולא מאכזריות לי ממש קשה להאמין שיעשו דבר כזה מאכזריות…אני מאמינה שמהפחד שאחז את הילדה היא ברחה.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר