ההצגה ופתאום הגיע סתיו צילום ז'ראטר אלון.jpg
ההצגה ופתאום הגיע סתיו צילום ז'ראטר אלון.jpg

העונה החדשה של המשכן למוזיקה ואמנויות ברעננה: כל הפרטים

יואב קוטנר וריטה, הקאמרי והבימה, צבי יחזקאלי וצופית גרנט, וגם הרצאות מיוחדות להורים על מריבות במשפחה. המשכן למוזיקה ואמנויות ברעננה פותח עונה חדשה

פורסם בתאריך: 17.9.18 10:22

המשכן למוזיקה ואמנויות ברעננה פותח עונה חדשה של מנויים עם קונצרטים, אופרה, הצגות, מופעי ילדים והרצאות מכל התחומים. אז מה מחכה לכם התושבים, בעונת המנויים הקרובה במשכן?

את עונת המנויים תפתח הסדרה החדשה "אמא אבא תקשיבו", בתאריך 17.10 בשעה 20:30, בהשתתפות עינת נתן, מחברת הספר "חיים שלי", ושרון כהן, מורה ומרצה. ההרצאה תוקדש ליעד ההורי ולגיל ההתבגרות. הרצאה נוספת בסדרה מאת עינת נתן תתקיים ב- 19.11.18 בשעה 20:30. הרצאותיו של שרון כהן, בהן יתייחס לדרך בה אנחנו תופסים את עצמנו מול ילדינו ולמריבות במשפחה, יתקיימו ב-24.10.18 וב-27.11.18 בשעה 20:30.

במהלך העונה תתקיים גם סדרת המפגשים – "טיול סביב העולם בלי לזוז מהכיסא". הסדרה תציע הרצאות ומופעים מוזיקליים על מקומות קסומים בעולם: איטליה והקסם של טוסקנה, קליפורניה מגשר הזהב להוליווד, מרוקו על ניגודיה וקסמיה, רומניה ארץ העץ, דרך המשי והטבע הפראי וברזיל כקרנבל טבע ופבלות.

עוד בחידושי העונה הקרובה: מיטב הרצאות מבית Funzing – בהשתתפות מרצים מתחומי הפסיכולוגיה, פוליטיקה, אקטואליה ומדע. בין המרצים ניתן למצוא את צבי יחזקאלי, צופית גרנט וליהיא לפיד.

כמו כן, בעונה זו תוכלו לענות מהמשך לסדרה המוצלחת "פסקול ישראלי", מפגשים מרתקים וביצועים אקוסטיים ייחודיים בהנחיית יואב קוטנר, במהלכה תבלוט השתתפותם של זמרים ויוצרים פופולריים כמו ריטה, ירדנה ארזי, דני סנדרסון ודייויד ברוזה.

בתחום ההצגות, המשכן יארח השנה ארבע הצגות של תיאטרון "הבימה" – "ספינינג", "בעלה של אשתי", "פתאום הגיע סתיו" ו"עיתונאי על תנאי", וכן את הצגת התיאטרון הקאמרי "רישיון לחיים". זאת לצד עונה נוספת של תיאטרון היידישפיל, עם שלוש הצגות מוזיקליות. גם האופרה הישראלית תתארח במשכן לארבעה מופעים במהלך השנה ותכלול מוזיקה רוסית, שירי אהוד מנור, שנסונים צרפתיים ואת האופרות הגדולות מכל הזמנים.

המשכן העירוני למוזיקה ואומנויות ברעננה צילום עזרא לוי

המשכן למוזיקה ואומנויות ברעננה צילום עזרא לוי

בנוסף, גם השנה ייהנו המנויים משלל סדרות לכל המשפחה ובמגוון תחומים, לצד מופעים מוזיקליים, יהיו גם מופעי בידור וסטאנד אפ שיתקיימו לאורך השנה. בין הסדרות שיתקיימו: סדרת ערבי הזמר של האחים אסנר בהשתתפות דורי בן זאב, יאיר ניצני, נתן דטנר, יובל כספין ופרלה ולילה מרקוס בחגיגה ישראלית; סדרת קונצרטים ווקאליים של "האנסמבל הקולי הישראלי" בחגיגה של 25 שנות יצירה עם מוסיקה של פיוטים ומקהלה, ויצירות איטלקיות לצד קונצרט המוקדש לפרדי מרקורי, שירי נשמה גוספל וחירות; סדרת קונצרטים של התזמורת האנדלוסית הישראלית אשדוד, כלת פרס ישראל, עם רפרטואר עשיר בהשתתפות 30 נגנים וזמרים אורחים מהארץ ומהעולם.

עבור הילדים, מציע המשכן סדרת הצגות לגילאי גן – ג' שתשלב מופעים מוזיקליים, הצגות וקונצרטים עם משתתפים כמו להקת שקטק, תזמורת סימפונט רעננה, תיאטרון אורנה פורת ועוד. בנוסף מציע המשכן מופעי איכות לכל המשפחה שיתקיימו בבקרי השבת, בין המופעים יהיו 'שירים לעמליה' בכיכובם של עלמה זק ואלון נוימן, מופעי תיאטרון הקרון ועוד.
כמו כן, תתקיים במהלך העונה סדרת הצגות לקטנטנים לגילאי 4-2 שמבוססות על סיפורי הילדים – 'טרמפ על מטאטא', 'דובי לא לא', 'גלגולו של זחל' , 'איתמר פוגש ארנב' ועוד.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר