הדמיית בנייני המגורים של קידר בנווה זמר קרדיט: אדריכל דן מאירי. קרדיט הדמיה: גונן צינאדר
הדמיית בנייני המגורים של קידר בנווה זמר. קרדיט: אדריכל דן מאירי. הדמיה: גונן צינאדר

שכונה בתנופה: 99 דירות אושרו לבנייה בנווה זמר

הוועדה המקומית לתכנון ובניה העניקה היתר לבנייה של שבעה בנייני מגורים ברחבי השכונה החדשה, אותם תבנה חברת הנדל"ן קידר מבנים. מנכ"ל החברה: "נווה זמר הפכה לשכונה מבוקשת מאוד ע"י זוגות צעירים"

פורסם בתאריך: 24.12.19 08:56

הוועדה המקומית לתכנון ובניה אישרה לאחרונה הקמה של שבעה בנייני מגורים בשכונת נווה זמר, על ידי חברת הנדל"ן קידר מבנים. שבעת הבניינים יכללו סך של 99 יחידות דיור בשלושה פרויקטים שונים. פרויקט אחד, הכולל שני בניינים, ייבנה בצד המערבי של השכונה ברחוב מרדכי זעירא 8-6. פרויקט נוסף, הכולל שני בניינים, ייבנה בצד הצפוני של השכונה ברחוב אהוד מנור 26. הפרויקט השלישי, הכולל שלושה בניינים, ייבנה בצד הדרום מזרחי של השכונה, בפינת הרחובות שושנה דמארי ואריק לביא.

שישה מתוך שבעת הבניינים יתנשאו לגובה של שש קומות, והשביעי לגובה של חמש קומות. כל הפרויקטים יכללו בנייה של חניון תת קרקעי, והתחברות למערכת הפניאומטית בשכונה, המיועדת לסילוק אשפה. רק לפני שלושה חודשים אישרה הוועדה המקומית בנייה 51 יחידות דיור נוספות בשכונה, שעתידה לכלול בסוף תהליך הבנייה כ-3,500 דירות.

הדמיית בנייני המגורים של קידר בנווה זמר קרדיט: אדריכל דן מאירי. קרדיט הדמיה: גונן צינאדר

הדמיית בנייני המגורים של קידר בנווה זמר.קרדיט: אדריכל דן מאירי. קרדיט הדמיה: גונן צינאדר

״בשבועות האחרונים קיבלנו היתרי בנייה ל-99 יחידות דיור חדשות בנווה זמר, וזאת לאחר שרק לאחרונה מסרנו 6 בניינים בשכונה אשר מהווה את 'מגרש הבית' שלנו", אומר המנכ"ל והבעלים של חברת קידר מבנים, טל קידר, "נווה זמר הפכה לשכונה מבוקשת מאוד ע"י זוגות צעירים ומשפרי דיור. למרות הקשיים בפיתוח השכונה , רבים מבינים את הפוטנציאל ואת העובדה שבתוך שנים ספורות נווה זמר תהפוך לשכונה היפה ברעננה. אנו שמחים שמשפחות רבות כבר בחרו בנו לבנות את ביתם ומתרגשים מקבלת ההיתרים החדשים, החברה מתחילה בבניה בימים אלו ובמלוא המרץ , כל הבניינים ייבנו ברצף ובמקשה אחת עד למסירת הפרויקט לשביעות רצון הדיירים".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר