הגרפיטי בפארק אומגה צילום מרקוס גילבן

"במדינה ממנה באנו ההשחתה היא דבר שבשגרה, לא חשבנו שנראה את זה כאן"

תושבים ובהם רכז קהילה של עולים מברזיל ברעננה נדהמו לראות ונדליזם וגרפיטי על מתקני אומגה בגינה בעיר. העירייה: "טיפלנו ודאגנו לניקיון והסרת הכתובות באופן מיידי"

פורסם בתאריך: 18.1.21 16:47

תושבים ברעננה מתלוננים על ונדליזם וגרפיטי על מתקני אומגה בגינה ברחוב הפרחים. מי שראה את הגרפיטי ואף צילם את התמונות והעלה אותן לדף הפייסבוק 'פורום תושבים רעננה' הוא מרקוס גילבן, רכז קהילה ברזילאית המכונה 'יאלה חברים', שאומר: "היינו המומים לראות את הוונדליזם הזה, באזור האהוב שלנו. אנחנו מגיעים ממדינה שבה ההשחתה העירונית היא דבר שבשגרה, אבל מעולם לא חשבנו שנראה את זה כאן ואנחנו באמת מקווים שזה היה מקרה בודד. אני מאוד מקווה שיתפסו את העבריינים והם ישלמו עבור עלות התיקון". תושבת אחרת שגרה בסמיכות אמרה: "אתמול ירדנו לפארק וראינו את כל הקשקושים והיינו בשוק מכך. הילדים שלי התחילו לשאול שאלות, מי קשקש והאם מותר לקשקש ולמה שמישהו עשה את זה ולא ממש ידעתי מה להגיד להם. בדרך כלל מדובר בגינה שהיא שקטה, יש בה בני נוער וילדים גם בשעות הערב המאוחרות, אבל אף פעם לא נתקלו במצב כזה. נכון ששומעים אותם בחלק בשעות הערב וכשאני עושה הליכות בערב הם יושבים שם, אבל זה לא משהו שהוא בדרך כלל נפוץ. אני מאוד מקווה שזה היה קבוצה של בני נוער שהיו משועממים וזה לא יחזור על עצמו בעתיד".
תגובת העירייה: "העירייה מודעת לאתגרים עימם מתמודדים בני הנוער ברעננה ובמדינה בכלל, לנוכח משבר הקורונה וכי השהייה הממושכת בבתים והיעדר מסגרת לימודית וחברתית גורמים לחלק מבני הנוער לקושי רב. העירייה פועלת על מנת לתת מענה לבני הנוער בשעות הערב והלילה, ומפעילה צוותים שמסיירים ברחבי העיר ומסייעים לבני הנוער בהתמודדותם עם תקופה מורכבת זו. יחד עם זאת, ישנם מקרים בהם הקשיים ולעיתים השעמום גורמים לילדים ולבני הנוער להתנהגות לא מקובלת ולהפרת החוק והסדר העירוני, ובמקרים אלה יחידת האכיפה העירונית וסיירת הביטחון, אשר מסיירים בכל רחבי העיר באופן קבוע, לא יגלו סלחנות, יאכפו את החוק וייתנו קנסות לבני הנוער ולהוריהם. במקרה המדובר של ריסוס כתובות הגרפיטי, העירייה טיפלה ודאגה לניקיון והסרת הכתובות באופן מיידי".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר