מימין מרגלית פרץ רכזת המתנדבים של הסיירת, אמיר פוירמן, וגלי יניב מנהלת גרעין צבר. מאחור החבר'ה של הגרעין לפני הגיוס

פרויקט נוסף: סיירת התיקונים חילקה 104 ערכות חורף לחיילים בודדים

הקהילה נרתמה שוב, והערכות חולקו לחיילי גרעין צבר שמתגוררים במרכז הקליטה, זאת לאחר שיפוץ הדירות שלהם ופרויקט פשפשוק

פורסם בתאריך: 28.1.21 07:43

104 ערכות חורף המכילות שמיכות פוך, כרית וסט מצעים, נתרמו עבור החיילים הבודדים של גרעין צבר ברעננה. מי שאימצו את הגרעין הם חברי וחברות סיירת התיקונים בראשות אמיר פוירמן. "לפני שלושה שבועות, דוד וויל, שהוא חבר העמותה של הסיירת, הגה את הרעיון שנרכוש לחברי הגרעין סט חורף חם ויצאנו בקמפיין", מספר פוירמן. "הערכה תשמש את החיילים הבודדים בגרעין שזקוקים לסט, כי לא כל מי שמגיע הוא חייל נזקק. לשמחתנו אנשים רבים פתחו את הלב ויש כאלה שתרמו ערכה אחת ואחרים כמה ערכות. הערכה עלתה 100 שקלים וקנינו את זה דרך יבואן, לכן הצלחנו להשיג מחירים טובים".
זה הפרויקט השלישי שהסיירת מקיימת יחד עם גרעין צבר. הפרויקט הראשון היה שיפוץ של 13 דירות, השני פשפשוק, כאשר הם גייסו עבורם ציוד נלווה לדירות, מעבר למה שהמרכז מעניק להם, על מנת שירגישו בבית. "במרכז הקליטה מאוד מרוצים מכך, במיוחד המדריכים והמנהלת", אומר פוירמן. "את החיילים עצמם לא יצאנו לנו לפגוש, מאחר וזו תקופת קורונה ולכן לא ישבנו איתם להכיר אותם יותר לעומק. בכלל השנה הקורונה משנה לנו את פעילות הסיירת ואנחנו פחות מארגנים פרויקטים גדולים".

ערכות חורף שחולקו ברעננה

ואולי גם החבר'ה מהגרעין יתנדבו אצלכם?
"אנחנו מזמינים את כל מי שרוצה להצטרף אלינו. בסיירת יש הרבה תפקידים שניתן לעשות ובניגוד למה שחושבים, אין צורך בניסיון קודם. אפשר להצטרף למלווה שהוא בעל מקצוע וללמוד את העבודה. מה גם שיש לנו חיילים שמתנדבים אצלנו ונקבל בברכה כל אחד שיגיע".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר