עינבר (מימין) ושני, קצינות פיקוח טיסה מרעננה

החברות הטובות מביה"ס סיימו יחד קורס קצינות פיקוח בחיל האוויר

הן למדו יחד, התנדבו ותרמו לקהילה, ובקורס הלא פשוט בחיל האוויר היוו עוגן אחת עבור השנייה. הכירו שני ועינבר שסיימו בהצלחה רבה קורס קצינות פיקוח של חיל האוויר

פורסם בתאריך: 3.2.21 08:09

הן למדו יחד בבית הספר אמית רננים ברעננה, לשתיהן אחיות גדולות ששרתו בחיל האוויר, ועתה עינבר ושני סיימו יחד את קורס קציני/ות פיקוח הטיסה של חיל האוויר. שני גדלה ומתגוררת ברעננה, יחד עם הוריה ושלושת אחיה. אחותה הגדולה של שני שירתה גם היא בחיל האוויר בתור פקידת מבצעים ואחותה הצעירה היא תלמידת כיתה ח' בבית ספר לילדים עם צרכים מיוחדים, נושא שקרוב מאוד לליבה של שני. טרם יציאתה לקורס קצינות שימשה שני כפקחית טיסה. "גדלתי במשפחה ערכית שחינכה את ילדיה לערכי אהבת האחר וגילוי רגישות כלפי הזולת", היא מספרת ומציינת שבילדותה התנדבה בבני עקיבא ובמד"א ולפני גיוסה עשתה מכינה קדם צבאית. היא רשומה בארגון אלומה בו היא מתכננת להתנדב בעתיד. "עוד בתקופת התיכון רציתי להיות פעילה חברתית, העיסוק עם ילדים בעלי צרכים מיוחדים והזכויות של אותם ילדים העסיקו אותי במיוחד. במהלך לימודיי בתיכון הפכתי להיות פעילה בקבוצה שהוקמה לאחים של ילדים עם צרכים מיוחדים".

שני קצינת פיקוח טיסה

היא מתייחסת לקורס שבתחילה היה עבורה לא פשוט אך היא סיימה אותו בהצטיינות מקצועית. "בתחילת הקורס עברתי רגע של משבר בו לא חשבתי שאני מספיק טובה, אך לא ויתרתי וסיימתי אותו בהצטיינות", היא אומרת. היא מתארת את הקורס כחוויה מעצבת: "אתה מתמודד עם כישלונות, דמות פיקודית, דמות ערכית, ובסוף אתה מפרגן לעצמך כשצריך". שני עתידה לשרת כקצינת פיקוח בבסיס רמת דוד שבצפון הארץ.

עינבר קצינת פיקוח טיסה

יחד עם שני, הייתה בקורס גם חברתה מבית הספר, עינבר. ענבר מתגוררת ברעננה יחד עם הוריה וחמשת אחיה, אחותה הגדולה שרתה אף היא כקצינה בחיל האוויר בתפקיד של חזאית. לפני הגיוס התנדבה עינבר בגמ"ח של איסוף מזון למשפחות נזקקות וכן לקחה חלק במדרשה קדם צבאית – מדרשה לבנות דתיות שרוצות להתגייס לצה״ל אשר מספקת הכנה לשרות הצבאי. טרם יציאתה לקורס קצינות שירתה ענבר כפקחית טיסה. "הקורס והאנשים בו היו מדהימים", היא מספרת השבוע "במהלך הקורס היו עליות ומורדות, אבל הייתה בעיקר אווירה טובה". על שרות של בנות דתיות בצה"ל היא אומרת: "אני מאמינה שנשים דתיות צריכות להתגייס ולממש את הפוטנציאל שלהן, השירות נותן לי סיפוק משמעותי – גם תרומה למדינה וגם סיפוק עצמי".
"שני שהגיעה איתי מהבית היוותה עבורי סוג של עוגן", אומרת עינבר. "היינו האחת בשביל השנייה לאורך הקורס. היא חברת אמת ועזרנו האחת לשנייה בכל״. ענבר עתידה לשרת כקצינת פיקוח במגדל של בסיס נבטים.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר