עו"ד אלי אלוש. צילום יאיר גרזון
עו"ד אלי אלוש. צילום יאיר גרזון

תפקיד חדש לאלי אלוש: הממונה על המרכז לעסקים, חדשנות ויזמות

אלוש חזר לקואליציה בחודש שעבר לאחר לא מעט דברי ביקורת שהשמיע במהלך השנה האחרונה על התנהלות העירייה

פורסם בתאריך: 18.2.21 14:51

חבר מועצת העיר, עו"ד אלי אלוש, מונה לתפקיד הממונה על המרכז לעסקים, חדשנות ויזמות, בעיריית רעננה. מינויו של אלוש אושר בישיבת מועצת העיר האחרונה. במסגרת תפקידו, יפעל אלוש, להמשך חיזוק הקשר עם המגזר העסקי בעיר, להענקת תמיכה וליווי כולל במענה לצורכי העסקים והחברות הפעילות בעיר, תוך שיתוף פעולה עם הנהלת המרכז, והעומדת בראשו, עדי רייך הלוי.
בחודש שעבר לאחר לא מעט דברי ביקורת שהשמיע במהלך השנה החולפת על התנהלות העירייה, הודיע אלוש כי הוא חוזר לקואליציה, אותה עזב לפני כשנה.
המרכז לעסקים, חדשנות ויזמות רעננה, פועל בעירייה כזרוע מקצועית לחיזוק וקידום הכלכלה המקומית תוך טיפול במגזר העסקים הקטנים והבינוניים בעיר ובחברות עסקיות גדולות וגלובליות. אלוש אמר: "אני שמח על ההזדמנות שניתנה לי לסייע לעשרות בעלי ובעלות עסקים, ברעננה במסגרת תפקידי כממונה על המרכז לעסקים חדשנות ויזמות, אשר מהווה חוליית קשר ישירה של העירייה, על כל יחידותיה הארגוניות, עם החברות והעסקים בעיר".
ראש העירייה חיים ברוידא אמר: "אני מברך על מינויו של חבר מועצת העיר אלי אלוש לתפקיד החשוב, שיאפשר מעורבותו ותמיכתו הישירה בקהל העסקים וחברות ההייטק העיר. משבר הקורונה הציב אותנו בפני אתגרים חדשים בזירה העסקית, ואני בטוח שבכישוריו ובניסיונו הרב, יוכל אלוש לסייע למגזר העסקי בעיר, ולהוביל לצמיחתו ולשגשוגו כאחד ממנועי הצמיחה המרכזיים בעיר".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר