Nadia Grapes / shutterstock.com

אירוע יום האישה של ההסתדרות ו-ועד עובדי העירייה: מופע של גברים בלבד

תכנית המופע שישודר הרגיזה לא מעט נשים, ואחת מעובדות העירייה אמרה: "לא מעט חברות הודיעו שהן בכלל לא מתכוונות להיכנס לזום". יו"ר ועד עובדי העירייה: "זו התוכנית ומי שרוצה מוזמן לקחת חלק"

פורסם בתאריך: 7.3.21 19:06

ועד העובדים בעיריית רעננה, בשיתוף ההסתדרות במרחב השרון, מקיים מופע לכבוד יום האישה שחל השבוע. האירוע יתקיים הערב ובתכנית מופע של להקת פרחי ירושלים ושל הבדרן שמעון רגב. התוכנית האומנותית הכעיסה לא מעט מעובדות העירייה אשר טענו שהתוכנית האומנותית כוללת רק גברים ומן הראוי היה להביא מופע של אישה. העובדות מציינות שהאירוע יתקיים בזום ואת הפרסום לכך הם קיבלו מהוועד שאמר להם שהאירוע מתקיים בשיתוף מרחב השרון. "לא מובן מי בנה את התוכנית", אומרת אחת הנשים, "אירועי יום האישה מיועדים לנשים והציפיה הייתה שהתוכנית תכלול נשים. הרי לא חסרות נשים שיכולות להופיע. דיברתי עם חברות וזה מרגיז את כולן, כאשר לא מעט הודיעו שהן בכלל לא מתכוונות להיכנס לזום. זה לא מכבד את הנשים ולא ראוי, אני לא אוהבת את זה והפעם החלטתי לא לשתוק. זה נוגד את העקרונות שלי, אני רואה את עצמי כפמיניסטית וזה לא נקרא יום האישה בשבילי".

עובדת אחרת הוסיפה: "הציפיה שלי היא שביום כזה יביאו לנו הנשים הרצאה או מופע בהקשר נשי, משהו שיעצים את הנשים ולא רק בשביל לסמן וי, נראה שמי שהחליט על האירוע אילו הגברים לבדם וזה מרגיש שמישהו מזלזל בנו".
יו"ר ועד עובדי העירייה, דוד יפרח אמר בתגובה: "זו התוכנית ומי שרוצה מוזמן לקחת חלק".

שאול דור, יו"ר ההסתדרות סניף כפר סבא הוד השרון ודרום השרון, אמר:  " אומנות היא אומנות ללא הבדל בין נשים לגברים כולם מבורכים ולכולם יש מקום לתכניות אמנותיות ללא הבדל בין גזע דת ומדינה. כולם ראויים כולם אהובים.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר