אחוזה בערב יום העצמאות צילומים מדף הפייסבוק פורום תושבים רעננה

למה לא נסגר רחוב אחוזה לרכבים בערב יום העצמאות?

תושבים התלוננו על כך שלמרות אלפי האנשים שהסתובבו ברחוב הוא לא נסגר לתנועת רכבים. בעירייה אומרים: "סגירה הייתה מונעת מילדים להיכנס לרחוב בשל הנחיות התו הירוק

פורסם בתאריך: 19.4.21 09:28

חגיגות יום העצמאות ה-73 למדינת ישראל התקיימו השנה ברעננה במספר מוקדים, וכללו בעיר במת הופעות בפארק רעננה ליד האגם והפנינג לאורך רחוב אחוזה שכלל דמויות שטח, מיצגים מוארים, מוסיקה ועוד. תושבים שהגיעו לרחוב אחוזה בערב העצמאות, התלוננו שהרחוב היה פתוח לרכבים כמו יום רגיל, למרות שבמקום היו תושבים וילדים רבים שביקשו לחגוג והדבר סיכן אותם. "כאמא לילדים קטנים היה מסוכן ומפחיד להסתובב ברחוב אחוזה", אומרת תושבת העיר, "הילדים כל הזמן ביקשו לרוץ לכביש, אבל הרכבים נסעו ולא מובן לי מדוע לא סגרו את הרחוב כמו שעשו בשנים עברו". תושב אחר הוסיף: "סך הכל היה נחמד לצאת סוף סוף ולראות אנשים, הייתה מוסיקה וקצת מופעי רחוב, אבל לי מאוד הפריע שלא סגרו את הכביש. הרחוב היה מאוד עמוס ואנשים על המדרכות היו צמודים אחד לשני, דווקא בתקופה של הקורונה מן הראוי היה לסגור את הרחוב לכמה שעות ושאנשים יוכלו ללכת על הכביש בניחותא. אני מאוד מקווה שלעתיד ילמדו".
מעיריית רעננה נמסר: "עיריית רעננה פעלה על פי הוראות המשטרה והייתה מהערים שקיימו את מגוון הפעילות הרחב ביותר לחג העצמאות. הציבור חזר וביקש פעילות לילדים ולמשפחות. ברגע שמתקיימת סגירת רחוב, הרחוב למעשה הופך להיות מקום סגור לכל דבר ונדרש לפעול על פי הנחיות התו הירוק, דבר אשר היה מונע מילדים להיכנס לרחוב אחוזה והיה יוצר תסכול עמוק בקרב התושבים".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר