כסף צילום אילוסטרציה חן גוטהולץ
כסף צילום אילוסטרציה חן גוטהולץ

"סכום שיכול לעזור לכל אחד". מעטפה עם כסף נמצאה בפארק רעננה

אחד מעובדי פיצה גולדיצה מצא אותה והעביר אותה לבעלי המקום, גדעון שמואל, שפרסם פוסט בנושא. שמואל מבהיר שהמעטפה תימסר לפי סימנים מזהים, ואם הכסף לא יידרש הוא ייתרם לעמותת קרן רועי לא אחסר

פורסם בתאריך: 26.4.21 15:26

מעטפה עם סכום כסף גדול נמצאה סמוך לרחבה של PizzaGoldiza – פיצה גולדיצה ברחבת האגם בפארק על ידי אחד העובדים. מנהל המקום גדעון שמואל, שהוא גם הזכיין של קפה מנדרין בפארק, פרסם פוסט וקרא למי שאיבד את הכסף לבוא ולקחת את המעטפה, כמובן על ידי מתן פרטים מזהים: צבע המעטפה, השם שהופיע והסכום המדויק.

"ביום שבת, אחד העובדים שלי מצא ברחבה של הפיצרייה סכום כסף גדול", מספר גדעון, "הוא ישר בא לתת לי את המעטפה שהייתה סגורה והופיע עליה רק שם פרטי. פתחנו את המעטפה וראינו את הסכום. זה סכום שיכול לעזור לכל אחד וישר חשבנו שמי שזה אבד לו בטוח יחפש את המעטפה והחלטנו לפרסם פוסט שיידע שהיא אצלנו. הודעתי גם לעירייה וגם למוקד, שבמידה ומישהו יתקשר אליהם הם יעדכנו שזה אצלנו. וכמובן המעטפה תינתן על ידי הפרטים המזהים בלבד. מדובר בעובד נאמן שעובד אצלי קרוב לחמש שנים, מאז שהוא ילד והיה ברור לו שהוא מעביר לי את המעטפה. במידה והכסף לא יבוקש בשבוע – שבועיים הקרובים, החלטנו יחד עם הבחור שמצא שהכסף יעבור לטובת עמותת קרן רועי לא יחסר".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר