התאונה בויצמן-הנשיאים צילום כיבוי האש

הצומת שמדאיג תושבים רבים: רכב התהפך בצומת ויצמן – הנשיאים – נעמי שמר

רק לפני כשלושה שבועות פרסמנו כאן על ריבוי התלונות לגבי הצומת בו היו בשנים האחרונות תאונות רבות יחסית. בתאונה הבוקר נלכדה אישה ברכב שהתהפך וחולצה על ידי לוחמי האש

פורסם בתאריך: 3.5.21 08:08

תאונה נוספת התרחשה אתמול בצומת המסוכן של ויצמן – נעמי שמר – הנשיאים, צומת לגביו יש מזה תקופה ארוכה תלונות של תושבים ואירוע בוא תאונות רבות יחסית. בתאונה הבוקר התהפך רכב, ממנו חולצה על ידי צוותים של כיבוי האש אשה במצב בינוני. אדם נוסף נפצע קל. הנהגת התפכה עם רכבה. היא חולצה על ידי לוחמי האש בפיקודו של רשף איתן קוממי ופונתה לבית החולים. הנוסע הנוסף יצא בכוחות עצמו מהרכב.

קיראו כתבה קודמת בנושא

"אחד הצירים המסוכנים ברעננה". תלונות רבות על צומת הכניסה לנווה זמר

רק לפני שלושה שבועות פרסמנו כאן כי תושבים ברעננה מתלוננים על כך שהצומת מסוכן מאוד ובשנים האחרונות התרחשו במקום תאונות רבות. "צומת זה הוא ציר מרכזי ברעננה, מעבר לכמות המכוניות האדירה, יש גם הולכי רגל רבים, רוכבי אופניים ועוד. נשאלת השאלה, איפה עיריית רעננה בנושא הטיפול בצומת? הנושא מוכר וידוע כבר שנתיים (מאז החל איכלוס נווה זמר) וכלום לא מתקדם", כתב אחד התושבים בפייסבוק והתגובות לא איחרו להגיע. אנשים ציינו שמדובר על צומת עמוס מאוד, שמידי יום יש במקום פקקים, שהנתיב ישר לנווה זמר וימינה לויצמן הוא בעצם אותו נתיב ושמהנתיב השמאלי ניתן להמשיך גם ישר. תושבים ציינו גם שמעבר החציה הוא מסוכן מאוד. "זה אחד הצירים המסוכנים ברעננה", אמר אחד התושבים, "מדובר בכביש שיוצא מאזור התעשייה לכיוון נווה זמר, מאחר וזה כביש יחסית ארוך, אנשים מרשים לעצמם לנסוע מהר ולא תמיד שמים לב לרמזור שמתחלף ולכן מתרחשות תאונות. היו הרבה פניות לעירייה, הצענו לשים במקום במפרים, מצלמות שיצלמו את מי שעושה עבירות וכן דיברו על הקמת גשר שיחצה את הכביש", מוסיף התושב. "הבנתי שתוך כמה חודשים מתחילים לעבוד על הרחבת הצומת ואני מקווה שסוף סוף נראה שינוי".

מהעירייה נמסר אז: "עיריית רעננה תבצע בחודשי הקיץ עבודות שדרוג והרחבה של הצומת, בהתאם לתוכנית תנועה מקצועית שגם נותנת מענה לנפחי תנועה עתידיים. הצומת יורחב ויוסדרו נתיבי נסיעה ופניות לכל הכיוונים, במטרה לספק לתושבי האיזור את המתווה המיטבי והבטיחותי ביותר".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר