מראות שבורות, צילום אריק גנור

תעלומה: מי שובר מראות צד של מכוניות ברחבי רעננה?

תושבים רבים מתלוננים שמראות הצד של רכביהם ההושחתו. מספר תושבים דיווחו על נער עם אופניים חשמליים שבועט במראות ושובר אותן. "העירייה צריכה להגביר סיורים", אומרים התושבים

פורסם בתאריך: 28.6.21 08:22

תופעה: מי שובר מראות צד ברחובות רעננה? תושבים ברחוב החי"ל ברעננה התעוררו בבוקר שבת וגילו כי אלמונים ניפצו את מראות הצד של מכוניותיהם החונות ברחוב. "חבר שהיה אצלי בשישי בערב סיפר שראה את זה כבר באותו הלילה", מספר אריק גנור תושב הרחוב. גנור אף פרסם פוסט ברשת החברתית שם ניסה לגלות האם מישהו מהתושבים היה עד למעשה הוונדליזם שהותיר אותו ואת שכניו עם מראות צד מנופצות. "עכשיו אני צריך ללכת לסדר את הזוועה לקראת טסט. זו כבר פעם שנייה או שלישית שזה קורה, רק ברחוב שלי היו איזה 6-7 מכוניות עם מראות מנופצות. כל תיקון כזה עולה 700 שקל".

מהפוסט עולה שהתופעה מתרחשת ברחבי העיר, ותושבים היו עדים לאירועים דומים גם ברחובות הנשיאים, סייפן, נשר, הרצל, הר סיני ונוספים בעיר. לפחות שני תושבים דיווחו על נער שעובר עם אופניים חשמליים ובועט במראות. "זו תופעה מזעזעת, בכל רעננה", הגיב אחד התושבים, "גם בנאות עוזי רחוב שלם עם מראות שבורות". ותושב אחר ציין: "גם לנו שברו את המראה. אשתי ראתה לפני כמה ימים רוכב אופניים חשמליים, כנראה נער, שבועט בכוונה במראה". ואחרת כתבה: "מישהו בחצות עובר עם אופניים חשמליים ונותן מכות במראות, כולל את המראה של האוטו שלנו. הבעיה שהוא עובר מהר ואי אפשר לתפוס או לעצור. צריך שישימו מצלמת רחוב".

"היכן המשטרה הקהילתית?", תהה אחד המגיבים, "שיגבירו סיורים!".

תושבת נוספת ציינה: "בפעם השנייה החודש שמוצאת את המראה של הרכב שבורה. חניתי ברחוב החי"ל 34, בקרבת מקום מגוריי. התקשרתי למוקד והגשתי תלונה במשטרה. לא נראה לי שזה מעניין מישהו. זוהי אחריות של עיריית רעננה, ואם זה ממשיך כך חושבת שכדאי להגיש תביעה כלפיהם. פשוט בלתי נסבל! במידה ואכן מדובר בילדים, אני פונה אליכם הורים יקרים חנכו את ילדיכם!!! אפשר להנות מדברים אחרים ולא מהרס רכוש האחר".

מהמשטרה נמסר בתגובה: "התקבלו מספר דיווחים על גרימת נזק והמשטרה פתחה בחקירה".

מעיריית רעננה נמסר בתגובה: "הנושא מוכר ומטופל על ידי המשטרה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. אני1

    בטוחה שבעזרת המצלמות יוכלו כוחות האכיפה לתפוס את המשחיתים .

  2. בבר

    תופעה מעניינת מאוד !!
    לפני כ 20 שנה גרתי בבת ים ברחוב יוספטל ואותה התופעה ממש…מידי פעם מראות הצד היו הרוסות כל פעם ברכב אחר ברחוב.
    לבסוף התברר שחולה נפש אצלנו בבניין היה חובב הרס של מראות.

  3. להתחיל לבדוק כראוי

    העיר מרושתת במצלמות, ניתן לבדוק ולהגיע אל הפושע.

  4. שוריק

    גם בקרית מלאכי היה אותו סיפור בדיוק שבוע שעבר אצלי ברכב באופן אישי

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר