צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
תרמוסטט. צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

מתי נרגיש הקלה ומה עם הלחות? תחזית מזג האוויר ברעננה לימים הקרובים

בניגוד למקובל בעונה הזו הטמפרטורות גבוהות אבל אחוזי הלחות נמוכים יחסית. נחום מליק מסביר מה צפוי לנו בימים הקרובים

פורסם בתאריך: 3.8.21 14:49

גל החום הקיצוני יימשך עד לסוף השבוע. נחום מליק, חזאי בחברת מטאו-טק, מסביר מה צפוי לנו בהמשך השבוע ומתי נרגיש סופסוף הקלה. "גל החום שהתחיל בתחילת השבוע ממשיך ומתגבר גם היום עם טמפ' גבוהות מהממוצע", מציין מליק, "אבל במקביל ומה שלא אופייני לקיץ, אנחנו רואים ירידה באחוזי הלחות בשעות היום. כלומר, הטמפרטורות נעות סביב 34-35 מעלות בצהריים עם כ-40 אחוזי לחות, דבר שאופייני יותר לעונת מעבר, כשלרוב נצפה לראות בשלב זה של הקיץ לחות גבוהה של מעל 60 אחוזי לחות".

מליק מסביר כי בשעות הלילה נחווה הקלה מסוימת, שכן "הטמפרטורה יורדת לסביבות 23 מעלות והלחות גם לא מאוד גבוהה". לדבריו, גל החום יימשך עד לסוף השבוע הקרוב בלי הרבה שינויים, אבל ככל הנראה כבר בשבת נרגיש הקלה מסויימת. "בשבת נראה ירידה של מעלה או שתיים ובמקביל עלייה באחוזי הלחות. כמו כן, בתחילת השבוע נראה עוד ירידה של מעלה או שתיים, אך עדיין מדובר על טמפרטורות גבוהות מהממוצע בחודש אוגוסט – סביב 32 מעלות עם 55-60 אחוזי לחות. כל מעלה היא משנה ומשמעותית".

עוד אומר מליק: "אני ממליץ למי שיכול, לעשות כמה שפחות פעילות בשעות היום בחוץ ולהישאר במקומות ממוזגים. כאשר הטמפרטורות כאלה גבוהות, מלבד סכנת ההתייבשות, גם הטמפרטורה של הגוף עולה וזה עלול להיות מסוכן".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר