דוכן פיס שנפרץ ברעננה

דוכן פיס במרכז רעננה נפרץ לאור יום | "תחושה קשה שאין לי ביטחון"

גליה גרינברג יצאה להפסקת צהרים ושיחת טלפון על חלון מנופץ בדוכן הפיס שבבעלותה החזירה אותה במהרה למקום. המשטרה פתחה בחקירה

פורסם בתאריך: 12.8.21 16:01

מי פרץ לדוכן הפיס במרכז העיר רעננה לאור יום? השבוע, שלישי, בשעות הצהריים נפרץ דוכן הפיס בפינת הרחובות אחוזה וחנקין. גליה גרינברג, בעלת הדוכן, ששהתה אותה העת בהפסקת הצהריים, מספרת כי מעבר לכסף שנגנב ממנה, מה שמצער אותה יותר היא התחושה שהביטחון נגנב ממנה.

בשיחה עם "צומת השרון" סיפרה גרינברג על השתלשלות העניינים: "בשעה 14:00 יצאתי להפסקת הצהריים, כמו בכל יום. אני גרה בסה"כ מספר רחובות מהדוכן ויוצאת מדי יום להפסקת צהריים. אלא שהפעם בזמן הזה ניפצו אלמונים את חלון הדוכן וגנבו מתוכו פורט מטבעות עם כ- 600-700 שקלים וכרטיסי גירוד שמצאו. אני יודעת שאסור לי לעזוב את הדוכן במצב שדרך החלון אפשר לראות משהו שאולי אפשר לגנוב, ובאמת כיסיתי את הכל לפני שיצאתי להפסקה, אבל כנראה שבכל זאת הם הצליחו לראות משהו שעניין אותם ונכנסו לקחת".

הגשת תלונה במשטרה?
"הייתי אמורה לחזור לדוכן אחרי ההפסקה, אבל לפני שהספקתי לחזור קיבלתי שיחת טלפון משוטר שאמר לי שיש אצלי בדוכן חלון שבור. לא הבנתי על מה הוא מדבר ומיד חזרתי לדוכן. כשהגעתי ניסיתי לברר עם השוטרים איך הם הגיעו לזה בכלל והם סיפרו שתושבת שעברה ליד הדוכן שמה לב שהחלון שבור ודיווחה למוקד, שדיווח למשטרה וקישרו עם מפעל הפיס וככה הגיעו אליי. הפנייה נפתחה לפני שבכלל ידעתי שקרה המקרה".

גרינברג מסבירה כי היא פחות מוטרדת מהכסף שנגנב: "אני יודעת שהחלק הזה הוא עליי. אני עצמאית ולכן זה על חשבוני, אבל כסף זה לא הכל. התחושה שאין לי ביטחון זה מה שהכי קשה לי", היא אומרת ומוסיפה: "20 שנה אני מפעילה את הדוכן ומעולם לא ראיתי אנשי ביטחון מסתובבים באזור כדי לשמור שדברים מסוג זה לא ייקרו. על מה הולכת אגרת השמירה – אם לא לביטחון תושבי העיר ובעלי העסקים?", תוהה גרינברג.

מעיריית רעננה נמסר בתגובה: "עיריית רעננה מפעילה מזה שנים סיירת עירונית הפועלת ומסיירת ברחובות העיר 24 שעות ביממה, וזאת בנוסף לשיטור העירוני הפועל בעיר סביב השעון לאורך כל ימות השבוע. מידי חודש מטופלים בעיר מאות אירועים על ידי צוותי הביטחון. אירועים פליליים מסוג זה נמצאים בטיפול משטרת ישראל, אשר מבצעת פעולות חקירה, גם באמצעים טכנולוגיים, תוך שיתוף פעולה מלא עם צוותי הביטחון בעיר".

מהמשטרה נמסר בתגובה כי "התיק בחקירה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. בן

    ההפקרות שולטת . אין דין ואין דיין . אין משפט ואין משטרה בישראל . עצוב ומפחיד..

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר