מדרכות שבורות ברעננה צילום פרטי

נפילות ופציעות: תלונות רבות על מרצפות שבורות במדרכות ברעננה

תושבים מתלוננים על נפילות ועל תלונות שלא מטופלות. "זאת רשלנות של העירייה", הם אומרים. העירייה: "יצאנו במהלך שדרוג מקיף"

פורסם בתאריך: 23.8.21 09:10

תושבים במספר מקומות ברעננה מתלוננים על מפגעים רבים במדרכות ובשבילים כגון מרצפות שבורות או כאלו שיצאו ממקומן, המהוות סכנה להולכי הרגל ולילדים שרוכבים על אופניים. התושבים טוענים כי פניות לעירייה לא הועילו והמפגעים לא טופלו.

אחד התושבים שנתקל במפגע שכזה בשביל הרדוף, המתפרש מרחוב רבוצקי ועד הגינה הציבורית, מציין כי פתח שלוש קריאות במהלך שבועיים והמפגע טרם טופל. "את הקריאה הראשונה פתחתי בתחילת אוגוסט, אחרי שהבת שלי נפלה מאופניים בגלל המפגע", הוא מסביר, "לפני כמה ימים, פגשתי את השכן המבוגר ושמתי לב שיש לו תחבושת על היד והרגל. כששאלתי, הוא סיפר שנפל במהלך הליכה בשביל שהאבנים בו עקומות ומתרוממות תוך כדי הליכה. אם היו מטפלים במפגע אחרי הקריאה שפתחתי, הנפילה והפציעה שלו יכלו להימנע, זה ממש מחדל שהתעלמו ממנה. בינתיים אנחנו כבר למעלה משבועיים מאז הקריאה הראשונה והמפגע עדיין זה לא טופל".

בפוסט שפרסם ברשת החברתית טען התושב כי המפגעים צולמו ופניות נשלחו למחלקת תשתיות וללשכת ראש העירייה, אך לא תוקנו. "הלשכה עודכנה, ביקשו כמה שעות ובינתיים כלום לא קרה והמפגעים נמצאים. מה עוד צריך שיקרה כדי שמחלקת תשתיות לא תתעלם והלשכה שיודעת מהאירועים, יטפלו במפגעים?", כתב.

בתגובה לפוסט, ציינו תושבים נוספים כי המצב דומה במקומות נוספים בעיר. "לצערי זה המצב בהרבה מדרכות ברעננה", כתבה אחת המגיבות והוסיפה: "תבוא לקרית שרת תראה שזה המצב בכמעט כל רחוב". מגיבה אחרת ציינה כי גם היא עצמה נחבלה במקרה דומה בעיר. תושב נוסף ציין כי כבר 9 חודשים שהוא פותח פניות על דברים מסוג זה וכלום לא נעשה. "פניתי לכל הגורמים בעירייה עשרות פעמים למוקד עיריית רעננה ולא נעניתי", כתב, ואחר כתב כי מדובר ב"רשלנות של העירייה".

מעיריית רעננה נמסר בתגובה: "עיריית רעננה, רואה בשירות לתושב ערך מרכזי בפעילותה, ונציגות ונציגי המוקד העירוני פועלים במסירות לטיפול מיידי בכל פנייה המתקבלת, והעברתה לגורם האחראי בעירייה. כך גם בנוגע לפניות שבנדון, שהטיפול בהן מתבצע על ידי אגף בינוי רכש ולוגיסטיקה וחזות העיר. יתרה מכך, לאחרונה יצאה העירייה במהלך מקיף לשדרוג רחובות העיר לשיפור הנראות ואיכות החיים, בפרויקט בהיקף של מעל לחמישה מיליון הכולל עבודות קרצוף, ריבוד וריצוף ברחובות ובכבישים, לרווחת התושבים".

 


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

8 תגובות
  1. אסתר

    כול המידרכות והבלטות עקומות קרה לי הרבה לעקם את הרגל ואין עים לדב משקיעים ביופי ולא בסכנות אפשר קצת בזה ובזה יש אנשים מבוגרים בעיראדוני ראש העיר

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מדרכות שבורות ופציעות תושבי רעננה, מי יפצה את הנופלים הסובלים וכואבים…

  3. עמך לוי

    מנגנון עיריית רעננה – נראה לי מנופח. סיירת ה"ביטחון" מיותרת ועולה מיליונים . תכלס ברדאק וכניעה לחרדים. עצוב

  4. רענני מתוסכל

    אבל פרחים עציצים ונורות צבעוניות מצולמות יפה יותר. כך לפחות ברוידא חושב

  5. ריקי

    המתלונן כל המרצפות ברעננה צודק. שבוע שעבר
    נתקלתי במרצפת בולטת למזלי לא קרה דבר רק מכה ברגל .

  6. גמ

    הבעיה מתחילה ונגמרת בהיעדר פיקוח על ביצוע עבודות. דוגמא לבעיה ניתן לראות לכל אורך הכביש הצפוני החדש. אבני מדרכות מונחים בצורה עקומה, צביעת סימוני הכביש לקויה ומסוכנת, צינורות השקיה מונחים בצורה לקויה ומזבזת מים, הצמחיה הטפילית לא מטופלת ועוד. זו התייחסות מזלזלת לכספי ציבור. ברוידא תתעורר!

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר