דוד פלדמן ז"ל

אבל כבד: מת מקורונה דוד פלדמן, פעיל מטה יש עתיד ברעננה

פלדמן ז"ל חלה בקורונה בתחילת אוגוסט, הוא נפטר בשבת. ""דוד היה איש מלא עוצמה, אדם אופטימי וחייכני, שידע תמיד לתת עצה טובה, לעודד ולסייע", ספד לו אורי זנקו

פורסם בתאריך: 14.9.21 08:34

אבל כבד: פעיל מטה "יש עתיד" ברעננה, דוד פלדמן, הלך לעולמו לאחר שחלה בקורונה ומצבו הדרדר. פלדמן ז"ל תושב כפר סבא, חלה בקורונה בתחילת אוגוסט, הוא נפטר למרבה הצער במוצאי השבת האחרונה. גופו נכנע לנגיף לאחר מאבק של למעלה מחודש. "על אף הפרש הגילאים ביננו היינו חברים טובים", סיפר יו"ר מטה יש עתיד ברעננה, אורי זנקו.

"דוד היה איש מלא עוצמה ונוכחות, אדם אופטימי וחייכני, שידע תמיד לתת עצה טובה, לחזק, לעודד ולסייע בכל מה שהיה נדרש", ספד לו זנקו. "כשהייתי צריך עצה טובה, דעה אובייקטיבית וכנה, ידעתי שהוא האיש. בשבועות האחרונים הוא נלחם על חייו כמו שרק הוא ידע, גם ברגעיו הקשים, היה משהו מיוחד באישיות שלו ובחוסן הנפשי שלו, שגרם לי להאמין שהוא ינצח גם את הקורונה, אבל לצערי את הקרב הזה הוא לא צלח. האיש היקר הזה יחסר לי מאוד! נוח על משכבך בשלום חבר יקר, תהי נשמתך צרורה בצרור החיים וזכרונך יהי עמנו לעד. ולך שושי יקרה, אני שולח חיבוק חם. שמרת עליו עד לרגעיו האחרונים, כמו לביאה שנלחמת על גורים שלה, לא חסכת מאמץ ועשית כל מה שניתן היה כדי להחזיר את דוד הביתה. אנחנו איתך ולצידך מחבקים ומחזקים אותך".

ממטה יש עתיד ברעננה נמסר: "מטה יש עתיד רעננה כואב ומשתתף בצער המשפחה על פטירתו של דוד פלדמן. דוד, חבר יקר ואיש אהוב, מורה דרך, פעיל ותיק של המפלגה במסגרת מטה רעננה, איש שאהב את המדינה ופעל למענה כל שנות חייו, הלך לעולמו לאחר התמודדות ומלחמה קשה עם נגיף הקורונה. תנחומים מעומק הלב וחיבוק חם מאיתנו לשושי ולמשפחת פלדמן", נכתב בהודעת המטה.

דוד פלדמן ז"ל הותיר אחריו אישה – שושי, שתי בנות ובן.
מערכת צומת השרון משתתפת בצער המשפחה, יהי  זכרו ברוך.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר