ליטל בוקסנבאום ז"ל עם הוריה משה ורודי צילום באדיבות המשפחה

ערב התרמה של עמותת אחת מתשע לזכר ליטל בוקסנבאום שנפטרה מסרטן השד

כל ההכנסות יוקדשו ל"קו ליטל" של העמותה, המעניק תמיכה וסיוע מרחוק לנשים המתמודדות עם סרטן השד

פורסם בתאריך: 8.12.21 07:46

הזמר רביב כנר יופיע ברעננה במסגרת אירוע התרמה של עמותת "אחת מתשע". האירוע יתקיים ביום שלישי, ה-14.12 בשעה 20:00 במשכן למוסיקה ואומנויות ברעננה וכל ההכנסות יוקדשו ל"קו ליטל" של העמותה, המעניק תמיכה וסיוע מרחוק לנשים המתמודדות עם סרטן השד.

"קו ליטל" הוקם בעקבות בקשתה של ליטל בוקסנבאום ז"ל, שהייתה תושבת רעננה ונפטרה מסרטן השד, לסייע ולהעניק תמיכה רגשית מרחוק, לנשים המתמודדות עם סרטן השד, אשר אינן יכולות לצאת מביתן לטיפולים פיזיים. לפני כשש שנים חנכה העמותה, ביחד עם משפחת בוקסנבאום, את "קו ליטל", שמאפשר לנשים שמתקשות ביציאה מביתן או שאינן נגישות לגורמי טיפול בקהילה, ליהנות מטיפול רגשי נפשי פרטני מרחוק.

הוריה של ליטל, רודי ומשה בוקסנבאום, החליטו לקיים את צוואתה, כפי שביקשה זמן קצר לפני פטירתה בפברואר 2014. "ליטל, בתנו הבכורה, חלתה בגיל 28, כשהייתה בהריון מתקדם ונפטרה מהמחלה 4 שנים לאחר מכן, בגיל 32", אומר אביה משה, "ליטל הורישה לנו נכד מקסים, את הראל, שהיה בן 4 כשליטל נפטרה. שנתיים לאחר פטירתה הוקם הקו והוא פעיל כבר כשש שנים, בשיתוף עם עמותת אחת מתשע. ערב ההתרמה מתקיים מידי שנה ביום הולדתה של ליטל 11.12, שמהווה ערב לזכרה וגיוס כספים להמשך פעילות 'קו ליטל'. השנה היינו אמורים לחגוג לה יום הולדת 40".

בעמותה מסבירים כי החל מאוגוסט 2018 התרחב "קו ליטל", כשהעמותה החלה להציע סדרת מפגשים קבוצתיים דיגיטליים מרחוק, בהנחיית מנחה מקצועית. הקבוצות המקוונות מאפשרות לנשים החולות לשתף בקשיים, ברגשות ובכל נושא נוסף הקשור במחלתן, ולהכיר נשים נוספות, שמתמודדות גם הן עם סרטן השד.

סיגל רצין, מנכ"לית עמותת "אחת מתשע" מציינת: "'קו ליטל' הוקם כאמצעי תמיכה ייחודי לנשים חולות סרטן שד, שלא יכולות לצאת מבתיהן, ושזקוקות למרחב טיפולי בו ירגישו בטוחות לחשוף את רגשותיהן, פחדיהן וחלומותיהן ולקבל תמיכה והבנה. זוהי הנצחה מבורכת ומרגשת של סיוע לאחרות, שבשנתיים האחרונות באה לידי ביטוי אף ביתר שאת, לאור מגפת הקורונה".

כאמור, המופע יתקיים ביום שלישי, 14.12.2021, במשכן למוסיקה ואומנויות, רחוב הפלמ"ח 2א' ברעננה. התכנסות בשעה 20:00, תחילת המופע 20:30. עלות כרטיס: 90 שקלים, כאשר כל ההכנסות יועברו להמשך פעילות "קו ליטל". כרטיסים ניתן לרכוש במוקד "קול טיקט" בטלפון *8864. כמו כן, ניתן לתרום למען המשך הפעלתו של הקו גם באמצעות הטלפון: 03-6021717 או בקישור: https://www.jgive.com/new/he/ils/donation-targets/61072


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר