אמבולנס של מד"א, צילום אילוסטרציה דוברות מד"א
אמבולנס של מד"א, צילום אילוסטרציה דוברות מד"א

תושב רעננה נלכד מתחת לאוטובוס וחולץ ללא רוח חיים, הנהג תושב כפר סבא עוכב לחקירה

בתאונה קטלנית הבוקר ברעננה נהרג תושב העיר, בן 87, מפגיעת אוטובוס. הנהג עוכב לחקירה

פורסם בתאריך: 8.12.23 08:45

גבר בן 87 תושב רעננה נהרג הבוקר מפגיעת אוטובוס ברחוב אחוזה, סמוך לצומת רעננה. המשטרה מסרה כי עיכבה לחקירה את נהג האוטובוס, תושב כפר סבא.

עוד נמסר מהמשטרה: בוחני התנועה של מרחב שרון פתחו לפני זמן קצר בחקירת נסיבות תאונת דרכים קשה ברעננה במעורבות אוטובוס ציבורי והולך רגל. על פי גורמי רפואה, כתוצאה מהתאונה נקבע במקום מותו של הולך הרגל – תושב רעננה בשנות ה-80 לחייו. בוחני התנועה של משטרת ישראל הגיעו לזירה ואוספים ממצאים, במסגרת חקירת נסיבות התאונה, במסגרתה עכבו לחקירה את נהג האוטובוס – תושב כפר סבא בשנות ה-40 לחייו בחשד למעורבות בתאונה.

ממד"א נמסר: בשעה 06:02 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון על הולך רגל שנפגע מאוטובוס ברחוב אחוזה ברעננה. חובשים ופראמדיקים של מד"א קובעים את מותו של גבר בן 87 שנלכד תחת האוטובוס וחולץ כשהוא מחוסר הכרה ללא סימני חיים. פראמדיק מד"א, אביחי בן צרויה, סיפר: "הולך הרגל, גבר בן 87 היה לכוד מתחת לאוטובוס ובסיוע לוחמי האש הוא חולץ. הוא היה מחוסר הכרה וסבל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

מכבאות והצלה נמסר הבוקר: צוותי כיבוי מתחנת השרון פעלו לחילוץ לכוד מתחת לאוטובוס ברעננה. לוחמי האש פעלו בעזרת כריות הרמה על מנת לחלץ את הלכוד. כוחות הרפואה קבעו במקום את מותו".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר