רס"ר במיל' דן ווידנבאום ז"ל, צילום מאתר דובר צה"ל
רס"ר במיל' דן ווידנבאום ז"ל, צילום מאתר דובר צה"ל

מסע מצמרר ברגל מבית המשפחה לבית העלמין: רס"ר דן ווידנבאום ז"ל יובא למנוחות ברעננה. הציבור ילווה אותו

מסע ההלוויה של גיבור ישראל רס"ר במילואים דן ווידנבאום ז"ל, שנפל בקרב ברצועת עזה ייצא מבית המשפחה רגלית לבית העלמין הצבאי ברעננה. הציבור ילווה אותו עם דגלי ישראל

פורסם בתאריך: 14.1.24 09:20

האבל כבד והלב כואב: היום (ראשון) יובא למנוחות ברעננה רס"ר במילואים דן ווידנבאום ז"ל, שנפל ביום שישי בקרב במרכז רצועת עזה. הלווייתו של דן ז"ל, גיבור ישראל שהיה בטיול בחו"ל כאשר פרצה המלחמה ועזב הכל כדי להגיע לארץ ולהילחם למען המדינה מול החמאס המתועב, תיערך היום, יום א', ד' בשבט התשפ"ד, 14 בינואר 2024, בשעה 14:00, בבית העלמין הצבאי ברחוב קלוזנר ברעננה. השבעה תתקיים בבית משפחת ווידנבאום, בכתובת רבוצקי 86 רעננה. ניתן להגיע בין השעות 8:00-13:00 ו- 16:00-22:00. שעות תפילה: שחרית 8:00, מנחה 16:30, ערבית 19:00.

ארונו של דן ז"ל יצא מבית המשפחה ברחוב רבוצקי 86 בשעה 12:30, ויתקיים מסע הלוויה רגלי לבית העלמין. תושבי העיר נקראים להעניק כבוד אחרון לרס"ר (במיל') דן ווידנבאום ז"ל, וללוות את הארון רגלית עם דגלי ישראל, או לעמוד בצידי הכבישים עם דגלי ישראל. הארון יעבור במסלול הבא: 12:30 יציאה מבית המשפחה ברחוב רבוצקי 86, רחוב ששת הימים, רחוב שברץ, רחוב קזן, רחוב פרדס משותף, בית העלמין הצבאי, פינת קלוזנר.

אתמול (שבת) פרסמנו בכאב גדול כי דובר צה"ל הודיע על כך שרס"ר (מיל') דן ווידנבאום, בן 24, מרעננה, לוחם בגדוד 5037, חטיבת ‘יפתח׳ (11), נפל ביום שישי בקרב במרכז רצועת עזה. מדובר צה"ל נמסר עוד כי הודעה נמסרה למשפחתו. צה"ל משתתף בצער המשפחה וימשיך ללוותה.

רס"ר ווידנבאום ז"ל, הוא בוגר קרית החינוך אמית כפר בתיה ברעננה, שם למד גם סגן הדר גולדין. מאמית כפר בתיה נמסר כי הקריה כולה אבלה על נפילתו של  דן, בוגר אהוב, מוכשר בכל תחום שבו עסק ואהוב על כל חבריו.  דן היה אמור בימים הללו להגשים חלום ולהתחיל בלימודי פיזיותרפיה. בתקופת החגים הוא היה בטיול בדרום אמריקה ומיד עם פרוץ המלחמה, עזב הכל  וחזר לארץ להילחם למען המדינה. "לאסוננו הוא נפל על משמרתו. אנו מבקשים לחבק את הוריו היקרים, את כל המשפחה והחברים בשעה הקשה", נמסר.

מעיריית רעננה נמסר אתמול בערב: "בצער רב ובכאב גדול אנו מודיעים על נפילתו בקרב של בן העיר, רס"ר (במיל') דן ווידנבאום, בן 24, לוחם בגדוד 5037 בחטיבת יפתח. רס"ר ווידנבאום נפל אתמול (שישי) בקרב במרכז רצועת עזה. רעננה כואבת ומשתתפת בצערה הגדול של המשפחה. הודעה בנושא מועד ההלוויה ומסלול מעבר הארון תצא בהקדם עם היוודע הפרטים".

ראש העירייה, חיים ברוידא, מסר: "הכאב קשה מנשוא. רעננה איבדה במלחמה את הטובים שבבניה ובנותיה. כולנו מחבקים את משפחת ווידנבאום וכואבים את הכאב על נפילתו בקרב של דן". יהי זכרו ברוך".

אילנית ימיני, יועצת בית הספר המדעי טכנולוגי שבקרית החינוך, שבו למד דן, אומרת כי בדן היה שילוב מופלא של כישרונות.  "קשה לתאר את האישיות המופלאה של דן. הוא היה  "המושלם" של החבר'ה. הוא היה תלמיד מצטיין האהוב על חברים ומורים, ספורטאי, נעים הליכות ותמיד עם חיוך מקסים על פניו. מעל הכל הייתה בו ענווה שלוותה בשקט עוצמתי. הוא היה אדם שהביא לעולם אור, תרם ופעל והתנדב אבל תמיד בצניעות. דן בחר בשירות משמעותי כלוחם בצה"ל מתוך אהבה ואכפתיות למדינה ולעם. ליבנו עם הוריו ועם כל אוהביו".

יהי זכרו ברוך.

מערכת צומת השרון משתתפת בצער המשפחה.

כמו כן נמסר אתמול מדובר צה"ל כי קצין במילואים מגדוד 7155, עוצבת ׳חוד החנית׳ (55) נפצע אתמול (ו') באורח קשה בקרב בדרום רצועת עזה. בנוסף, לוחם במילואים מעוצבת ׳שועלי המרום׳ (646) וקצין מגדוד ההנדסה 605, עוצבת ׳ברק׳ (188) נפצעו שלשום (ה') באורח קשה בקרבות שונים במרכז רצועת עזה.

הבוקר נמסר למרבה הצער על ידי דובר צה"ל שמו של חלל צה"ל נוסף: רס"ל (במיל') אנדועלם קבדה ז"ל, מקרית גת, לוחם בגדוד ההנדסה 603, עוצבת 'סער מגולן' (7), שנפל בקרב בדרום רצועת עזה, בן 21 בנופלו.

יהי זכרו ברוך.

מערכת צומת השרון משתתפת בצער המשפחה.

בנוסף נמסר מדובר צה"ל כי בקרב בו נפל רס"ל (מיל') אנדועלם קבדה ז"ל, נפצע קצין בגדוד ההנדסה 603, עוצבת ׳סער מגולן׳ (7), באורח קשה. הלוחם פונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים ומשפחתו עודכנה.

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר