אורית פלח, בתמונה מימין ידה אחרי הניתוח, צילום פרטי
אורית פלח, בתמונה מימין ידה אחרי הניתוח, צילום פרטי

פגע וברח על המדרכה: "אני לא רוצה לחשוב מה היה קורה לי אם הייתי נופלת על הראש"

אורית פלח, תושבת רעננה, קנתה שווארמה ואז הגיח רוכב אופניים חשמליים שהעיף אותה וברח. עתה היא זקוקה לשיקום ארוך ואומרת בתסכול: "אין להולכי הרגל שום ביטחון ולא נראה שמשהו ישתנה"

פורסם בתאריך: 18.1.24 08:34

"אני לא רוצה לחשוב מה היה קורה לי אם הייתי נופלת על הראש", כך אומרת אורית פלח שנפגעה לפני כשבועיים מרוכב אופניים חשמליים שהפיל אותה על המדרכה ברחוב סוקולוב בהרצליה. אורית פונתה לבית חולים, הרוכב המשיך בדרכו כאילו כלום לא קרה.

אורית (67), תושבת רעננה, מספרת על נסיבות המקרה: "זה קרה ב-2 בינואר בשעה רבע לארבע אחר הצהריים. קניתי לי מנה בשווארמה של צארום ברחוב סוקולוב בהרצליה. לאחר שקיבלתי את המנה ניגשתי לאחד השולחנות וביקשתי מהזוג שישב שם כמה מפיות. לפתע הגיע רוכב אופניים חשמליים מכיוון מערב למזרח שנסע מהר מאוד. הכידון של האופניים נכנס לתוך התיק שלי שהיה על הכתף שלי, משך אותי וכתוצאה מכך הוטחתי על הרצפה. לא הבנתי מה קורה איתי. אנשים צעקו לו לעצור ולאחר ששחררו את רצועת התיק מהכידון הוא פשוט נעלם".

האנשים ששהו במקום הושיבו את אורית על כסא והזמינו אמבולנס שפינה אותה לבית החולים "מאיר" בכפר סבא, שם אובחן לה שבר קשה במרפק, שבר באגן הירכיים וחבטות בשאר חלקי הגוף. בתחילה חשבו לנתחה במרפק, אך לבסוף בוצע קיבוע בהרדמה וידה גובסה. ביום שני שעבר עברה ניתוח שבו הוכנסה לידה פלטה עם פלטינות וברגים כדי לייצב את המרפק. בסך הכל אורית הייתה מאושפזת 11 ימים והשתחררה מבית החולים ביום חמישי האחרון.

אורית מספרת על מצבה: "כרגע אני עם סד במרפק, סובלת מכאבים ולא יכולה ללכת בכוחות עצמי ולכן אני על כסא גלגלים. מאחר ואנחנו גרים בבית עם מדרגות עברתי לגור אצל חברים בבית פרטי. אני לא יכולה לעשות שום דבר לבד, אפילו ללכת לשירותים או למקלחת אני צריכה עזרה. אני עוברת טיפולי פיזיותרפיה וצפוי לי שיקום ממושך של מספר חודשים".

 

 

 

איציק, בעלה של אורית, מוסיף בכעס: "יש בידינו סרטון שמתאר את הפגיעה באורית וצילום די ברור של רוכב האופניים הצעיר שפגע בה. הלכנו עם זה למשטרה והגשנו תלונה כמובן, אבל עד כה לא עדכנו אותנו מה נעשה עם זה. מה שהוא עשה זאת פשוט תאונת פגע וברח לכל דבר. הוא ראה שהיא נפגעה ובמקום לנסות לעזור לה כי זה קרה באשמתו, הוא פשוט המשיך הלאה כאילו כלום לא קרה".

אורית מסכמת: "נכון שהוא לא עשה לי את זה בכוונה, אבל הגיע הזמן שרוכבי האופניים החשמליים ייזהרו על הולכי הרגל כשהם רוכבים על המדרכות, במיוחד המדרכות הצרות. נפלתי על הצד ואני לא רוצה לחשוב בכלל איך זה היה יכול להיגמר מבחינתי אם הייתי נופלת על הראש או אם במקומי היה שם ילד קטן והוא היה דורס אותו. חייבים לאכוף יותר את הנסיעה שלהם על המדרכות, זאת פשוט מכת מדינה בכל מקום ובכל זמן. הם לא מתחשבים בהולכי הרגל, טסים כמו משוגעים וחושבים שרק הם נמצאים על המדרכה. הם חייבים להבין שאין להם בעלות על המדרכות. כיום, אין להולכי הרגל שום ביטחון ולא נראה שמשהו עוד להשתנות".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר