דגלים, עצמאות yuriy61 depositphotos.com

עצמאות והזדהות: חגיגות עצמאות שונות וצנועות ברעננה בעקבות המצב

העירייה הודיעה כי יתקיימו אירועים קהילתיים במתכונת מצומצמת. ברוידא: "במציאות זו קשה לקיים את חגיגות העצמאות כבשגרה. מתוך סולידריות חברתית, נקיים את האירועים ברוח קהילתית בשכונות"

פורסם בתאריך: 27.3.24 13:53

עיריית רעננה הודיעה היום כי לאור המצב, חגיגות יום העצמאות בעיר יתקיימו השנה במתכונת מצומצמת באירועים קהילתיים. על רקע ההיערכות לקראת אירועי יום העצמאות, הודיעה העירייה כי לאור המצב, חגיגות יום העצמאות בעיר יתקיימו השנה במתכונת מצומצמת יותר באירועים קהילתיים, מתוך הזדהות וסולידריות עם משפחות החטופים, עם כאב משפחות השכול, ובהצדעה לכוחות הביטחון.

אירועי יום העצמאות יצוינו בעיר באירועים קהילתיים בשכונות בכל רחבי העיר, בפעילות ומופע לנוער בפארק רעננה, ובמופע אומן ושירה בציבור בבמה "ארץ ישראלית".

ראש העירייה, חיים ברוידא, אמר: "אנו מצויים בתקופה הקשה בתולדות מדינת ישראל. העיר רעננה, יחד עם כל עם ישראל, כואבת את כאבן של משפחות השכול, מייחלת לשובם של החטופים ולהחלמתם של הפצועים. במציאות זו קשה מבחינתנו לקיים את חגיגות העצמאות כבשגרה. מתוך אותה סולידריות חברתית, נקיים את האירועים ברוח קהילתית בשכונות ברחבי העיר. אני בטוח כי החלטה זו תתקבל בהבנה על ידי כלל התושבים, בתקווה לימים טובים יותר בהם נוכל כולנו לשמוח".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר