רס"ל סיון ווייל ז"ל, צילום מאתר דובר צה"ל
רס"ל סיון ווייל ז"ל, צילום מאתר דובר צה"ל

רעננה בוכה: רס"ל סיון ווייל ז"ל יובא היום מנוחות, תושבים רבים ילוו אותו. פורסם מסלול מסע ההלוויה

רס"ל סיון ווייל, בוגר תיכון מטרווסט, נפצע קשה בתקרית בה ירה מחבל טיל אר.פי.ג'י על מבנה בחאן יונס, ולמרבה הצער מת מפצעיו. מסע ההלוויה ייצא מבית יד לבנים

פורסם בתאריך: 1.4.24 04:26

עדכון אחרון: 1.4.24 11:09

אבל כבד: דובר צה"ל הודיע כי רס״ל סיון ווייל (Sivan Weil) בן 20, מרעננה, לוחם ביחידת אגוז, עוצבת הקומנדו, נפטר מפצעיו לאחר שנפצע קשה ב-29.03.24 בקרב בדרום רצועת עזה. הוא נפל בכ"א באדר ב התשפ"ד (31 במרץ 2024). מדובר צה"ל נמסר כי "צה"ל משתתף בצער המשפחה וימשיך ללוותה".

מפת מסלול הלווייתו של רס"ל סיון ווייל ז"ל, דוברות העירייה

מפת מסלול הלווייתו של רס"ל סיון ווייל ז"ל, דוברות העירייה

בשעה האחרונה מסרה העירייה פרטים לגבי מסע ההלוויה של ווייל ז"ל: "בהמשך להודעה על נפילתו של בן העיר, רס"ל סיון ווייל ז"ל, בקרב בדרום רצועת עזה, אנו מעדכנים כי הלווייתו תתקיים היום, יום שני, 1.4.24 בשעה 17:00 בבית העלמין הצבאי ברחוב קלוזנר ברעננה. ארונו של סיון ייצא מבית יד לבנים רעננה, ברחוב אחוזה 147 בשעה 16:30 ותתקיים תהלוכה רגלית לבית העלמין הצבאי ברחוב קלוזנר. תושבי העיר נקראים להעניק כבוד אחרון לרס"ל סיון ווייל ז"ל, וללוות את הארון רגלית עם דגלי ישראל, או לעמוד בצידי הכבישים עם דגלי ישראל. הארון יעבור במסלול הבא: (מצ"ב מפה) 16:00 התכנסות ברחבת יד לבנים, 16:30 יציאה מרחבת יד לבנים, אחוזה 147, רחוב אחוזה, רחוב קלוזנר, בית העלמין הצבאי, פינת פרדס משותף. המשפחה תשב שבעה ברחוב עציון 25 ב׳, רעננה. בין השעות 10:00-12:00 | 16:00-20:00. יהי זכרו ברוך".

מודעת האבל על נפילתו של רס"ל סיון ווייל ז"ל

מודעת האבל על נפילתו של רס"ל סיון ווייל ז"ל

ווייל ז"ל נפצע כאמור קשה ביום שישי האחרון בתקרית בה שוגר טיל RPG על ידי מחבל לעבר אחת הקומות העליונות במבנה שבו שהה כוח מאגוז, בשכונת אל-אמל במערב חאן יונס. על השכונה פשט פעם נוספת כוח מחטיבת הקומנדו. בתקרית נהרג רס"ל אלון קודריאשוב, בן 21 ממודיעין, ונפצעו 16 לוחמים נוספים, בהם שישה באורח קשה. אחד הפצועים קשה היה  רס"ל סיון ווייל. למרבה הצער הוא נפטר מפצעיו.

ראש העירייה, חיים ברוידא, מסר אתמול בערב: "העיר רעננּה כואבת ואבלה על נפילתו של בן רעננה, רס"ל סיון ווייל (20), לוחם ביחידת אגוז, עוצבת הקומנדו. סיוון נפצע אנושות ב-29 במרץ, בקרב בדרום רצועת עזה ואתמול מת מפצעיו. סיון הוא בנם של ג'וליאן והלן ווייל. הוא בוגר תיכון מטרווסט. מסע ההלוויה יצא מ"בית יד לבנים" אל בית העלמין הצבאי בשעה 16:30. יהיה זכרו ברוך".

מעיריית רעננה נמסר אתמול בערב: "בצער רב ובכאב גדול אנו מודיעים על נפילתו בקרב של בן העיר, רס"ל סיון ווייל, בן 20, לוחם ביחידת אגוז, עוצבת הקומנדו. רס"ל וווייל נפטר מפצעיו לאחר שנפצע ב- 29.3.24 בקרב בדרום רצועת עזה. רעננה כואבת ומשתתפת בצערה הגדול של המשפחה. הלווייתו של רס"ל סיון ווייל ז"ל, תתקיים היום, יום ב', בשעה 17:00, בבית העלמין הצבאי ברעננה. מסע הלוויה יצא בשעה 16:30 מ"יד לבנים".

מערכת צומת השרון משתתפת בצער המשפחה.

יהי זכרו ברוך.

 

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר