רובינשטיין על הפארק. צילום: מורג ביטן
רובינשטיין על הפארק. צילום: מורג ביטן

רובינשטיין על הפארק: הצצנו לדירות של זכאי משרד השיכון

בימים אלו מסתיים אכלוס 60 הדירות של זכאי משרד השיכון בפרויקט "רובנשטיין על הפארק" המציע דירות להשכרה לתקופה של עד 20 שנה

פורסם בתאריך: 4.1.18 12:04

כפי שהובטח כאן, ולפי ציפיות מנהלי הפרויקט וראש העירייה, בימים אלו מסתיים אכלוס 60 הדירות המיועדות לזכאי משרד השיכון בפרויקט "רובינשטיין על הפארק" הממוקם בשכונת נאות עוזי. בפרויקט הראשון מסוגו ברעננה, ניתן לשכור דירה לפרק זמן של 20 שנה כאשר דמי השכירות משתנים בהתאם לתקופת השכירות.

רובינשטיין על הפארק. צילום: מורג ביטן

צילום: מורג ביטן

הפרויקט כולל 14 בניינים (עשרה מהם כבר אוכלסו) ו- 238 יחידות דיור כאשר 25% מכלל הדירות מוקצות לזכאי משרד השיכון. תנאי הזכאות של "מחיר למשתכן" כוללים מספר קריטריונים ביניהם: לא להיות בעל דירה ב- שש השנים האחרונות, מי שאין להם זכויות לדירה בשלבי בנייה, זוגות נשואים או ידועים בציבור, יחידים מעל גיל 35, חד הוריים עם ילד אחד לפחות ועוד. על-פי תנאי המשרד הדירות תושכרנה לתקופה של 3 שנים לפחות עם אופציה לארכה הניתנת לשוכר לעוד 7 שנים נוספות.

דירה ברובינשטיין על הפארק. ציום: מורג ביטן

צילום: מורג ביטן

יונית הראל ידלין מנהלת הפרויקט מציינת: "אנו שמחים על סיום האכלוס של כל הדירות המיועדות לזכאי משרד השיכון המהוות כ-25% מכל הדירות בפרויקט, הפרויקט כולו נמצא בשלבים הסופיים לאכלוס שלו ואנו נרגשים לראות את כל הדירות מאוכלסות ואת שביעות רצונם של הדיירים".

המחירים של זכאי משרד השיכון נמוך בכ-20 אחוזים מהמחיר המוצע בשוק, לדוגמא, דירת ארבעה חדרים בגודל של כ-94 מ"ר בתוספת מרפסת בת כ-10 מ"ר.מוצעת בשכירות של 4100 ₪ בחודש במקום  5800 שקלים לשוק החופשי. דירת ארבעה חדרים בגודל של כ-96 מ"ר בתוספת מרפסת בת כ-12 מ"ר מוצעת בשכירות של 4200 שקלים במקום 5800 לשוק החופשי.

דירה ברובינשטיין על הפארק. ציום: מורג ביטן

צילום: מורג ביטן

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר