2017: עלייה במחירי הדירות ברעננה

מנתונים שפרסם אתר יד 2 עולה כי בשנה החולפת הייתה ברעננה עלייה של שלושה אחוזים במחירי הדירות, והיא נמצאת במקום השישי מבין הערים היקרות בארץ

פורסם בתאריך: 1.3.18 18:19

לפי נתונים שפרסם אתר יד 2 אודות מדדי הנדל"ן של שנת 2017, ברעננה הייתה עלייה של שלושה אחוזים במחירי הדירות כאשר בשנת 2016 המחיר הממוצע לדירה עמד על 2,133,034 ובשנת 2017 המחיר עמד על 2,166,247  שקלים. כשבוחנים מי הן הערים היקרות ביותר באזור השרון בשנת 2017 מגלים שהרצליה נמצאת במקום החמישי בדירוג הארצי, מיד אחריה נמצאת רעננה ובמקום ה-13 נמצאת כפר סבא. עוד עולה מהנתונים כי בשנת 2017 רעננה נמצאת במקום השלישי בטבלה הארצית של ערים עם גידול המחיר הנמוך ביותר לדירות ארבעה חדרים.

הנתונים מגלים כי למחפשי דירות ארבעה חדרים במרכז הארץ או באזור השרון בפחות מ- 2 מיליון שקלים, כדאי לבדוק בערים פתח תקווה, נתניה ורחובות. המחירים באזורים אלו נעו בשנה החולפת בין 1.86 מיליון שקלים לדירה ברחובות, 1.89 מיליון שקלים לדירה בנתניה ו- 1.97 מיליון שקלים לדירה בפתח תקווה.

 

 

 

גל עופרים,סמנכ"לית שיווק ומוצר באתר יד 2 מציינת: "הנתונים מראים כי מאמצי הממשלה טרם הצליחו להשפיע על מחירי הדירות בישראל. ניתן לראות כי גם בערים בהן שווקו מאות אלפי יחידות של פרויקטי מחיר למשתכן, כגון רמלה, אשקלון וכרמיאל, עדיין נרשמו עליות מחירים הנעות בין 7%-10% בשנה האחרונה. גם בהרצליה בה שווקו למעלה מ- 1,200 יחידות דיור במחיר למשתכן, רואים עלייה של 4% בשנה החולפת. עם מבט קדימה, אני מאמינה שמחירי הדירות ימשיכו לעלות השנה, גם אם באופן מתון יותר כתלות בהצלחת שיווק הפרויקטים של מחיר למשתכן".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר