הדמיית פרויקט רמב"ם 38
הדמיית פרויקט רמב"ם 38

הוועדה המקומית לתכנון ובנייה אישרה: 10 דירות נוספות לבניין ברחוב רמב"ם 36

במסגרת פרויקט תמ"א 38 שמתבצע בבניין ייבנו 2 פנטהאוזים ועוד 8 דירות בקומות חדשות. הבניין יתפרס על 6.5 קומות וחניון תת קרקעי 

פורסם בתאריך: 9.4.18 08:11

הוועדה המקומית לתכנון ובנייה ברעננה אישרה את שינוי התוכנית בפרויקט תמ"א 38 ברחוב רמב"ם 36 ברעננה וכעת חברת ראדקו 38 מקבוצת רפאלי פועלת להוצאת היתרי בנייה. הפרויקט יכלול תוספת של 10 יחידות דיור, בנוסף ל-9 יחידות דיור הקיימות, במסגרת שינוי התמהיל ייבנו 2 פנטהאוזים, אחד מהם מסוג פנטהאוז-דופלקס,שהכניסה היא מקומת הגג, ועוד 8 דירות בקומות החדשות. הבניין יתפרס על 6.5 קומות וחניון תת קרקעי. הדירות שיוצעו למכירה הן דירות 6-5 חדרים ודירת פנטהאוז.

בחודש מרץ 2017 קיבלה ועדת הערר של מחוז מרכז את התנגדות חברת ראדקו 38 בפרויקט. החברה הגישה התנגדות בעקבות החלטת העירייה לצמצם את תוספת הקומות ל-2.5 בלבד בעקבות החלטת ועדת הערר קיבלה החברה אישור לתוספת בנייה של 3.5 קומות בבניין.

לדברי מנכ"ל ראדקו 38 אבי נאור. "אני שמח על החלטת הוועדה ובעיקר מקווה כי מעתה נוכל לרוץ קדימה עם הפרויקט ותוך מספר חודשים מצומצם נקבל את היתר הבנייה. זהו פרויקט שהשקנו בו משאבים רבים, תכננו ופעלנו בהתאם למדיניות של הרשות המקומית, החתמנו את הדיירים והבטחנו להם תמורות בהתאם לניתוח הכלכלי והאדריכלי. לאחר הגשת הפרויקט לוועדה המקומית השתנתה המדיניות והוחלט כי יש להוריד קומה בבניין החדש וזה הפיל את הפרויקט. כל העבודה שלנו ירדה לטמיון. לשמחתנו, בוועדת הערר שמעו בקשב רב את הטענות שלנו והחליטו לקבל את ההתנגדות שלנו, וכעת הוועדה המקומית אישרה את הפרויקט ואנחנו פועלים להוציא היתרים בהקדם".

הישארו מחוברים לכל הסיפורים החמים ברעננה:

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר