הדמיית חוץ פרויקט יובלים אורבן גארדן בנווה זמר - קרדיט סטודיו 84
הדמיית חוץ פרויקט יובלים אורבן גארדן בנווה זמר - קרדיט סטודיו 84

פרויקט חדש בנווה זמר: גינה מעוצבת לכל רוכש דירה

פרויקט URBAN GARDEN יכלול 57 יחידות דיור בצידה המערבי של נווה זמר. מה מיוחד בו? כל דירה תקבל גינה מעוצבת לפי בחירת הדייר מתוך תפריט של צמחי נוי, אדניות מעוצבות, מערכת השקיה אוטומטית ומערכת דישון

פורסם בתאריך: 3.9.18 18:05

קבוצת "יובלים",  תקים את URBAN GARDEN, פרויקט של 57 יחידות דיור הכולל ארבעה בניינים בני 5-6 קומות בשכונת נווה זמר. הדירות המוצעות למכירה הן בגדלים שונים בנות 3-6 חדרים. כמו כן, יימכרו בפרויקט דירות עליונות עם זכויות בניה על הגג.. הפרויקט הינו השלישי במספר של קבוצת יובלים בנווה זמר, שאכלסה לאחרונה שמונה בניינים בשני פרויקטים אחרים בהיקף של 137 יחידות דיור.

הייחוד בפרויקט החדש, הממוקם בקצה המערבי בשכונה, היא גינה שתוקם לכל רוכש בדירתו. כל מרפסת תכלול גינה מעוצבת לפי בחירת הדייר מתוך תפריט של צמחי נוי וצמחי תבלין, זאת לרבות אדניות מעוצבות, מערכת השקיה אוטומטית ומערכת דישון ממוחשבת. 

מרבית הדירות בפרויקט הן דירות בעלות שישה חדרים (בין 141-145 מ"ר + בין 17-20 מ"ר מרפסת) והן ימכרו במחיר של החל מ-3.5 מיליון שקל. יש מספר דירות שלושה חדרים ללא תוספת של אחוזי בנייה (בשטח של 72 מ"ר + 19 מ"ר מרפסת) שיימכרו בהחל מ-2.3 מיליון שקל, דירות עם תוספת של אחוזי בנייה( 40 מ"ר) יימכרו בהחל מ-2.95 מיליון שקל. ישנן מספר דירות ארבעה חדרים (בשטח 103 מ"ר + 21 מ"ר מרפסת) בעלות 40 מ"ר אחוזי בנייה על הגג שיימכרו במחיר של החל מ-3.3 מיליון שקל

הדמיית פנים פרויקט יובלים אורבן גארדן בנווה זמר - קרדיט סטודיו 84

הדמיית פנים פרויקט יובלים. צילום: סטודיו 84

איציק ברוך, מנכ"ל קבוצת יובלים, אמר על הפרויקט: "בנייני הבוטיק של יובלים מגדירים מחדש את סטנדרט היוקרה של שכונת נווה זמר וכוללים מפרט עשיר ומוקפד, פיתוח סביבתי מדויק, תכנון ועיצוב ייחודי והפרויקט החדש ימשיך את הקו הזה. מתוך הבנה שרוכשי הדירות לרבות מצמצמי הדיור שעוברים מבית פרטי לדירה, מחפשים את החוויה ואת הנבדלות מפרויקטים אחרים, החלטנו לקחת צעד אחד קדימה דווקא את הטרנד האקולוגי ולהציע להם דירה שכוללת גינה שופעת וירוקה. המרפסות בפרויקט יהיו רחבות, בנות 17-20 מ"ר והגינות למעשה ייצרו מיסוך שיעניק תחושה של בית פרטי ושל מגורים בכפר, בלב העיר".

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. רענני

    בדיחה טובה ,נווה זמר זאת לא שכונת יוקרה . כבר אין מי שישלם מחירים כאלה . 6 חדרים 140 ברוטו זה חרטא. זה המטרז של דירת 5 חדרים במרכז רעננה.
    קשה לי לראות מכירות בפרויקט כזה . במיוחד במצב הנוכחי העגום של השכונה הזאת . אני גר שנתיים בנווה זמר ומצטער שעזבתי את השכונה הקודמת שגרתי בה לפני .

  2. זאב

    מדובר באתר בנייה ענקי מלא רעש, לכלוך ומפגעים. עיריית רעננה נכשלה בניהול השכונה ומפעילה ארנונה גבוהה למרות והתשתיות בחורף נראות כמו בעזה

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר