שכונת נאות עוזי
שכונת נאות עוזי

הפלוס והמינוס: ביקוש גבוה למחיר למשתכן ברעננה, סיכוי נמוך לזכות

4,844 נרשמים להגרלת מחיר למשתכן יתחרו על 45 דירות בפרויקט בשכונת נאות עוזי, סיכוי של פחות מאחוז אחד לזכות בהגרלה, הנמוך ביותר מכל הערים. מתוך 45 הדירות תשע מיועדות לבני רעננה

פורסם בתאריך: 13.1.19 14:18

ביום חמישי האחרון, ננעלה ההרשמה להגרלה השביעית של "מחיר למשתכן", שכללה 3,155 יחידות דיור ב-24 יישובים ברחבי הארץ. מתוכן, כ-45 יחידות דיור הוגרלו ברעננה, בפרויקט של חברת הנדל"ן "יצחק עופר חברה לבנין ופיתוח בע"מ" בשכונת נאות עוזי. כ-4,844 משקי בית נרשמו להגרלה ברעננה, כך שהסיכוי של כל נרשם לזכות עומד על פחות מאחוז. המקום שזכה לביקוש הגבוה ביותר אחרי רעננה הוא באר יעקב, שם יתחרו 5,177 על 78 דירות, והסיכוי לזכות בהגרלה בדירה בעיר עומד על אחוז וחצי.

למרות שברעננה הוגרלו רק 45 דירות, כאחוז וחצי מסך הדירות שהוגרלו, מספר הנרשמים להגרלה ברעננה עומד על כרבע מסך הנרשמים למחיר למשתכן.

בהגרלה לבני המקום, רעננה היא העיר השניה המבוקשת ביותר, אחרי ביתר עלית. לבני המקום ברעננה, שיזכו להשתתף בהגרלה "נפרדת" על 9 דירות מתוך ה-45 בכדי לקבל סיכוי גבוה יותר לזכות בדירה, יש סיכוי של כ-2% לזכות בהגרלה.

זוהי ההגרלה השנייה ברציפות של המחיר למשתכן בה זוכה רעננה לתואר "העיר המבוקשת ביותר". בהגרלה הקודמת בה רעננה השתתפה, ההגרלה החמישית של המחיר למשתכן שנערכה בחודש יולי, הסיכוי לזכות בהגרלה בדירה ברעננה עמד על כ-3% – הסיכוי הנמוך ביותר מכל הערים שהשתתפו בהגרלה.

עד כה הוגרלו 382 דירות במחיר למשתכן ברעננה בחמש הגרלות שונות. ממשרד האוצר נמסר כי תוצאות ההגרלה השביעית יימסרו לזוכים בסוף החודש.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר