הדמיית אינפיניטי פארק, קרדיט 3Division

המגדל הגבוה בשרון: הושכרו שתי קומות ב-25 מיליון שקלים לשש שנים וחצי

חברת abra מגדילה את שיטחה במגדל אינפיניטי ושוכרת שתי קומות נוספות בשטח של 4,000 מ"ר

פורסם בתאריך: 15.6.22 08:35

חברת abra מגדילה את שיטחה במגדל אינפיניטי ושוכרת שתי קומות נוספות בשטח של 4,000 מ"ר לתקופה של שש שנים וחצי בעלות כוללת של כ–25 מיליון שקל. abra שוכרת כיום שטח של 2,000 מ"ר במגדל בעלות של 17 מיליון שקל (לתקופה של 6.5 שנים) והעסקה הנוכחית הינה צעד נוסף להליך ההתרחבות שהחברה עוברת בשנה האחרונה. abra המתמחה בפתרונות טכנולוגיים בתחומי מערכות המידע, נמצאת בתנופת צמיחה ובשנה האחרונה השלימה רכישה של ארבע חברות: abara ווב ומובייל (לשעבר הירולו), ניוווי ישראל, Neway US, ו- abra הסניף הצפוני (לשעבר ענאגל).

נציין כי במתחם מתוכננת חוות שרתים גדולה מתחת לאדמה.  את העסקה ביצעה נטלי מרשל נציגת היזמים, בעלת חברת Marshall המתמחה בשיווק פרויקטים בתחום הנדל"ן המניב. מרשל מציינת: "השינויים הטקטוניים שהעולם חווה בתקופה האחרונה משפיעים באופן ישיר גם על ענף ההייטק. חברות רבות מחפשות כיום פריצת דרך בכל הקשור לגיוס עובדים חדשים ושמירה על מצבת כוח האדם הקיימת. החברות נותנות דגש רב על הקירבה לאזור המגורים בהם מתגוררים מרבית העובדים שלהן. אזור מתחם אינפיניטי בצומת רעננה עונה על הצורך הנוכחי ולכן מוביל לביקושים רבים מצד חברות הייטק וטכנולוגיה. הקירבה של המתחם לכבישים מרכזיים ועל תחנת רכבת ישראל מאפשר גמישות רבה ונוחות בגיוס עובדים והעלאת הנחשקות של מקום העבודה".

 

אינפיניטי פארק ישתרע על שטח של 150 אלף מ"ר בשלושה מבנים אשר משמשים כעת כקמפוס של חברת אמדוקס עד למעבר שלה לקמפוס חדש, וכן יכלול את המגדל הגבוה בשרון שנמצא בשלבי הקמה. הקמפוס מתוכנן על פי תקנים מחמירים וצפוי להיות בעל תקן LEED המציב קריטריונים וסטנדרטיים גבוהים ביותר לתקן בריאות העובדים וסטריליות במקום העבודה. בקמפוס יהיו שטחי מסחר המיועדים לבילוי, כולל חדר כושר, אודיטוריום ומיני אמפי, לצד 6 דונם של פארק אורבני הנושק לתחנת רכבת ישראל – רעננה דרום וכולל פינות ישיבה, ופבליוני מסחר.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר