צילום פטיו במתחם הפלאזה באינפיניטי פארק . קרדיט רונן אטדגי -סקייפרו (2)
צילום פטיו במתחם הפלאזה באינפיניטי פארק . קרדיט רונן אטדגי -סקייפרו (2)

אינפיניטי פארק: קומה של 2000 מ"ר הושכרה בכ-21 מיליון שקלים לעשר שנים

שלוש חברות הצטרפו למבנה הפלאז'ה ומתפרסות יחד על פני קומה שלמה. בנוסף לכך כולל המתחם גם את מבנה הקמפוס ואת המגדל החדש בן 30 הקומות

פורסם בתאריך: 3.9.23 08:33

חברות ריט 1 וס.ע.ן זהב, הבונות בימים אלה את פרויקט אינפיניטי פארק בצומת רעננה מרכז, סיימו לחדש את החלק הצפוני של מבנה הפלאז'ה, אשר יכלול משרדים להשכרה, שחלקם יושכרו במצב מעטפת וחלקם בקונספט של משרדים ברמת גמר. סך הכל מוצעים להשכרה כ-30,000 מ"ר בבניין.

החברות הראשונות ששכרו שטחים במבנה הן חברת אקסטרה מייל, העוסקת בשיווק דיגיטלי לעולמות הטכנולוגיה והמדיקל ששכרה רבע קומה, SmartUp Academy – שבבעלות יונתן שטרן ממקימי חברת ZoomInfo, אשר עוסקת בהפעלת תכנית התמחות לבניית חברות רווחיות ומצליחות ששכרה משרדים בשטח כ-450 מ"ר, וקבוצת מודיעין אזרחי המספקת שירותי אבטחה לארגונים וחברות אשר שכרה משרדים בשטח של כ-500 מ"ר. כל החוזים נחתמו לטווח של חמש שנים עם אופציה לחמש שנים נוספות ובשכר דירה חודשי בגובה של כ-85 שקלים למ"ר ברמת גמר. החברות מתפרסות על קומה של כ-2,000 מ"ר. שהעסקאות לא כוללות ניהול וחניות. ההסכמים נחתמו בחודשים האחרונים, מודיעין אזרחי ואקסטרה מייל כבר אכלסו את משרדיהן, smatrup academy מתאכלסת בשבועות הקרובים.

 

 

 

תכנון הפנים החדש של מבנה הפלאז'ה נערך על ידי משרד האדריכלים – סטודיו EN בהתאם לצרכי החברות השונות. החברות החדשות במתחם הפלאז'ה מצטרפות לחברות הייטק שחתמו על חוזים ארוכי טווח, ויתמקמו במגדל Infinity החדש שנבנה בפרויקט, המתנשא לגובה 30 קומות והוא הגבוה בשרון. כ- 70% משטחי המגדל כבר הושכרו, לחברות דוגמת zoomInfo , Mindspace , Red hat , Analog, Abra ועוד. המגדל תוכנן על ידי משרד יסקי מור סיון.

הפרויקט מכיל שני מתחמים וותיקים יותר שעברו שיפוץ אינטנסיבי – ה-plaza וה-campus, ואת המגדל החדש, שבימים אלה קיבל טופס 4. המתחם יכלול 150,000 מ"ר בשלושת המבנים, ושטחי מסחר המיועדים גם לבילוי כולל חדר כושר, אודיטוריום ל-300 איש, מיני אמפי, מלון עסקים ועוד, לצד 6 דונם של פארק אורבני הנושק לתחנת רכבת ישראל – רעננה דרום.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר