הפועל רעננה מול אשדוד. צילום באדיבות הפועל רעננה
הפועל רעננה מול אשדוד. צילום באדיבות הפועל רעננה

"המשחק מול מכבי פתח תקוה לא פחות קריטי מזה שהיה מול אשדוד"

במועדון מתכוננים לקראת המשחק ביום ראשון במושבה. מסיבה לא ברורה, בקבוצה סרבו לאפשר לשחקנים ולמאמן להתראיין. עדי נמני קיבל מספר הצעות מליגת העל

פורסם בתאריך: 30.11.17 11:54

בהפועל רעננה בעיקר שחררו השבוע הרבה אוויר, אחרי הניצחון על מ.ס אשדוד שהעלה אותם מעל הקו האדום. ביום ראשון (19:00, המושבה), תנסה רעננה לחבר לראשונה העונה שני ניצחונות ברציפות, כשתתארח אצל מכבי פתח תקוה. עידו לוי הפצוע ימשיך להעדר. מסיבה לא ברורה, סרבו במועדון השבוע לבקשת “ספורט צומת השרון” לראיין את השחקנים או את אנשי הצוות המקצועי. “מכבי פתח תקוה קבוצה טקטית ששיחקה במשחק האחרון עם חמישה שחקנים בהגנה”, אמר גורם בקבוצה. “מצפה לנו משחק מאוד קשה ונצטרך למצוא לזה פתרונות”. שחקן בקבוצה הוסיף: “מדובר ביריבה מאוד קשה, נקווה שדרך מלחמה על המגרש נוכל להביא את הנקודות, קל זה בטוח לא יהיה. זה משחק לא פחות קריטי מזה שהיה מול אשדוד מבחינתנו”

“הניצחון עשה את שלו”, אמרו במועדון. “אנחנו יודעים שזאת רק ההתחלה. צריכים לעבוד קשה והמאבק הזה לא יהיה קל. אנחנו צריכים עוד לשפר הרבה פרמטרים במשחק שלנו ויש על מה לעבוד. אנחנו מאוד מרוצים מהזרים החדשים, הם יצרו תחרות על ההרכב, הציגו רמה טובה והשתלבו יפה מאוד”.

שחקן בקבוצה, שנאלץ גם הוא לדבר בעילום שם בעקבות החלטת המועדון, הוסיף: ”נקלענו למצב לא אידיאלי עם כרטיס אדום בדקה ה-40. כולם נתנו מאה אחוז מעצמם. עבדנו קשה בהגנה ואני שמח שעקצנו פעם אחת וניצחנו כי זה היה ממש חשוב בשבילנו. מעבר לכך, קורצקי הוא דמות אהובה בקבוצה ויש חיבור טוב איתו. מנחם עבד איתנו בפגרה על כל הפרמטרים שהוא ראה לנכון שצריך לחזק בקבוצה ואני שמח שזה בא לידי ביטוי במשחק. יש קצב גבוה באימונים ורואים את טביעת האצבע שלו במשחק, במיוחד כשמנצחים בעשרה שחקנים”.

המגן עדי נמני, שמסיים את חוזהו בסוף העונה אחרי שבע שנים במועדון, קיבל לאחרונה הצעות ממספר קבוצות בליגת העל. החלוץ הזמני עמנואל מאיוקה שמתאמן עם הקבוצה וחתם על חוזה, צפוי לעבור בבקרה רק בחודש ינואר, מאחר שבקבוצה רשומים כעת שישה שחקנים זרים, כולל פלורין פורצ’ה הרומני, שיוכל להשתחרר רשמית רק בחלון ההעברות.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר