ברק פלג. צילום: נמרוד גליקמן היכל הספורט ב גן נר מאמן קבוצת גלבוע גליל , ברק פלג

עירוני רעננה הפסידה לאחר שתי הארכות, המילטון חתם

הקבוצה של ברק פלג נכנעה 118:116 להפועל רמת גן/גבעתיים בתום דרמה גדולה והסתבכה בתחתית. הרכש החדש קלע 13 נקודות. “קרו במשחק דברים הזויים”. ביום שלישי מחכה הפועל כפר סבא

פורסם בתאריך: 13.12.17 13:28

אכזבה גדולה נרשמה בעירוני רעננה אתמול (שלישי). הקבוצה של ברק פלג הפסידה 118:116 להפועל רמת גן/גבעתיים בתום מותחן אדיר, במשחק שגלש לשתי הארכות. רעננה ירדה למאזן 6:3 והיא בהחלט צריכה לחשוש ממאבקי תחתית בהמשך העונה. מייק בריסקר וגיא לביא בלטו עם 21 נקודות, מיכאל מושקוביץ הוסיף 15.

“מה שהרגיז אותי במשחק הוא קבלת ההחלטות שלנו”, אמר ברק פלג, שנותר עם קול צרוד לאחר המשחק. “בהארכות הרגשתי שכמאמן לא הייתה לי שליטה במצב. קרו דברים הזויים שאתה לא יכול ללמד או להדריך. זו הקבוצה שלנו ואני משלם מחיר על העובדה שיש לנו שחקנים מאוד צעירים בסגל. לא יצאתי בתחושה ששיחקנו כדורסל טוב, הרבה דברים לא היה טובים במשחק שלנו. הדבר היחיד שהיה טוב הוא שהרבה שחקנים קיבלו הרבה דקות והרגישו את תחושת המאני-טיים”.

לקראת המשך הדרך אמר המאמן: “אנחנו חייבים לשפר את סגל השחקנים. אני כל הזמן נמצא בחסרון. גלעד קרני חסר לנו מפתיחת העונה ולא הבאנו לו מחליף. הוא בורג משמעותי. גם ליאור קררה הפצוע לא משחק ורואים את הבעיות במשחק ההגנה שלנו. מראש ידעתי שאנחנו הולכים לעונה קשה. זו הקבוצה, זה המצב הנתון וכשאתה הולך לעונה כזאת אתה משלם מחיר. יש שחקנים שלא היו במצבים האלה כי הם עדיין צעירים. אין לנו יתרון על אף קבוצה בליגה, אנחנו הולכים להתמודד בתחתית. אני לא חושב שאנחנו הכי חלשים בליגה אבל גם לא שייכים לצמרת. יש כאן תנאים טובים ומערכת בריאה עם אנשים טובים מסביב, ואני מקווה שבעזרת זה נביא את הניצחונות”.

עוד לפני המשחק אמש ערכה הקבוצה חילוף במצבת הזרים שלה, כאשר הפורוורד/סנטר דיאנג’לו המילטון (27, 2.03 מטרים), ששיחק בליגה בוויאטנם, יחליף את האמריקאי רודני וויליאמס המאכזב, ששוחרר. המילטון, שקלע 13 נקודות בבכורה שלו בשלישי, העמיד ממוצעים מרשימים בליגה בקבוצתו הקודמת עם 21 נק’ ו-16 ריבאונדים בממוצע למשחק. לפני כן שיחק הפורוורד/סנטר בליגה היפנית ובליגה הדרום קוריאנית. וויליאמס, לעומת זאת, העמיד עד כה ממוצעים מאכזבים של 6.6 נקודות,2.7 כדורים חוזרים ו-0.6 אסיסטים בלבד בשמונה הופעות במדי הקבוצה. “הוא כמעט לא התאמן איתנו והוא קיבל בשלישי יותר דקות ממה שחשבתי”, אמר פלג. “בכל מקרה, הממוצעים המרשימים שלו בליגה בוויאטנם לא רלוונטיים להשוואה לליגה בישראל”.

ביום שלישי (19:00) תתארח רעננה אצל הפועל כפר סבא, שפתחה גם היא לא טוב את העונה עם מאזן של שני ניצחונות בלבד מתשעה משחקים. “זו קבוצה שנמצאת פחות או יותר בסיטואציה שלנו”, התכונן פלג. “יש שם סגל שהשתנה והם נבנו בתקציב כמו שלנו. זה קרב תחתית ובקרבות האלה אתה צריך לבוא ולהתלכלך ואני מקווה מאוד שנדע לעשות את זה. נכניס את השחקן החדש לעניינים ואולי גם קררה יהיה כשיר”.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר