אליפות הרובוטיקה
אליפות הרובוטיקה

רעננה אירחה את תחרות הרובוטיקה FIRST

התחרות התקיימה בתיכון אביב בהשתתפות 26 נבחרות רובוטיקה מכל רחבי הארץ, שהתמודדו על משימות רובוטיקה שונות תוך הישענות על תכניות חדשניות

פורסם בתאריך: 20.12.17 10:32

עיריית רעננה אירחה השבוע את תחרות הרובוטיקה של ארגון FIRST  הבינלאומי, בהשתתפות  26 נבחרות רובוטיקה של תיכונים מכל רחבי הארץ, בהן נבחרת הרובוטיקה של תיכון אביב.

התחרות התקיימה באולם הספורט של התיכון שנערך לנושא בהקמת זירה לקיום משימות משחקים ולהתמודדות הרובוטים של הנבחרות במשימות השונות, מתוך מטרה להכין את תלמידי הנבחרות לקראת עונת הפעילות הקרובה תוך הישענות על תכניות רובוטיקה חדשניות. אביהו בן נון, יו"ר FIRST  ציין כי לב הארגון כולל תכניות המעוררות השראה בקרב ילדים ובני נוער, תכניות המשלבות התרגשות ויצירתיות ומטפחות כישורי חיים כמו ביטחון פנימי, תחושת מסוגלות ויכולת עבודה בצוות לצד  ניסיון בתכנון וניהול משאבים, כישורי מנהיגות ועוד.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

FIRST ישראל נוסד בשנת 2005 על ידי האלוף במיל' אביהו בן-נון ובשיתוף עם הטכניון – המכון הטכנולוגי לישראל.  פעילות הארגון , המתקיימת ב – 80 מדינות, נתמכת  על מעורבותם הגדולה של עשרות מתנדבים, השותפים לקהילת FIRST ומשמשים כמנטורים לנבחרות הצעירות. 
בתמונה מימין לשמאל: חבר מועצת העיר אביחי ארביב, סגנית ומ"מ ראש העירייה סימה פרי, אלוף במיל' אביהו בן – נון, ראש העירייה זאב בילסקי, תלמידי נבחרת הרובוטיקה של תיכון אביב וענת כהן מנהלת המחלקה לפיתוח תכניות במינהל החינוך, עיריית רעננה.

 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר