שמעון אבוחצירה מול קרית שמונה. צילום: הפועל רעננה

נקודה למחשבה: 1:1 להפועל רעננה מול בני סכנין

האדומים סוגרים כמעט שנה שלמה בלי ניצחון ביתי, ותחת גשם שוטף ספגו בדקה ה-76 מרגליו של שלומי אזולאי. שמעון אבוחצירה איזן בדקה ה-83

פורסם בתאריך: 24.12.17 20:52

460 האמיצים שהגיעו היום (ראשון) לאצטדיון בנתניה בוודאי לא האמינו שהטריחו את עצמם במזג אוויר כזה למשחק כל כך חלש. אחרי 76 דקות חלשות התחילו סוף סוף הפועל רעננה ובני סכנין לשחק, וסיימו בחלוקת נקודות צודקת עם 1:1, שמותיר את שתיהן עם רגשות מעורבים.

מנחם קורצקי פתח לראשונה עם אלי בבייב, שקיבל הודעה בתקופתו של דני בונדר כי הוא אינו בתכניות המקצועיות. אחרי 76 דקות בהן לא קרה יותר מדי, כדור ארוך של עלי עותמאן מוצא את בן והבה ועדי נמני לא מוכנים, שלומי אזולאי ניצל את זה כדי לכבוש בקלילות. בדקה ה-83 גם רעננה עלתה על לוח התוצאות, כשהמחליף שניר שוקר מצא את נמני, שבישל נהדר לשמעון אבוחצירה שכבש את השלישי שלו העונה בליגה.

הקבוצה של מנחם קורצקי עדיין ללא ניצחון ביתי העונה, ותשחק גם במחזור הבא באצטדיונה "הביתי" בנתניה, כשתתארח אצל מכבי נתניה.

הרכב: תומאש קושיצקי, עדי נמני, מוחמד עלי קמארה, בן והבה, עמנואל אמבולה, רועי שוקרני, אלי בבייב (שניר שוקר, 71), נמניה ניקוליץ', מוחמד שכר (תומר סויסה, 65), שמעון אבוחצירה, ג'ורדן פושה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר