כבאית. צילום הדר כהן
כבאית. צילום הדר כהן

פרשת הפרוטקשן: הוגש כתב אישום נגד אחד החשודים בגין הצתת מאפייה בכפר סבא

יהב לוינסון נעצר ב-10 בדצמבר יחד עם שבעה חשודים אחרים, בהם גם שלושת האחים אלפרון. כולם שוחררו מלבדו

פורסם בתאריך: 8.1.18 12:19

פרקליטות מחוז מרכז הגישה כתב אישום לבית המשפט המחוזי מרכז נגד יהב לוינסון, תושב קיבוץ ניר אליהו בן 22, בגין הצתת מאפייה בכפר סבא, פעמיים, וקשירת קשר לפשע.

לוינסון נעצר ב-10 בדצמבר 2017, יחד עם שבעה חשודים אחרים, בהם גם שלושת האחים דרור, אלעד ועומר אלפרון. על פי האישום הראשון נגדו, במהלך יוני 2017, התגלע סכסוך עסקי בין לוינסון למתלוננים – בעלי המאפייה ואנשים נוספים באשר לפעילות המאפייה. לאור זאת "קשר הנאשם קשר ביחד עם אחר להצית את המאפייה", נכתב בכתב האישום. "ב-10 בספטמבר 2017 בשעה 01:20 או בסמוך לכך, הגיע הנאשם ביחד עם אחר כשהם רכובים על קטנוע ומצוידים בבקבוקים עם חומר דליק למאפייה לצורך השלמת המזימה להצית את המאפייה. באותה העת עבד במאפייה עובד לילה. הנאשם והאחר שפכו את החומר הדליק בסמוך לדלת הכניסה למאפייה ועל המדרגות המובילות לכניסה והציתו. כתוצאה ממעשיו של הנאשם נגרם נזק לדלת הכניסה של המאפייה ולמבנה באזור הכניסה בשווי שנע בין 3,000-8000 שקלים. במעשיו המתוארים לעיל, קשר הנאשם קשר לביצוע פשע, הצית את הכניסה למאפייה וגרם לנזק לרכוש במזיד".

על פי האישום השני, "משראו הנאשם והאחר כי לא נגרם די נזק למאפייה וכי היא ממשיכה לפעול ולעבוד כדרך השגרה, קשרו הנאשם והאחר קשר להצית את המאפייה פעם נוספת. במסגרת הקשר ולשם קידומו, ב-17 בספטמבר בשעה 01:00 או בסמוך לכך, הגיע הנאשם ביחד עם אחר כשהם רכובים על קטנוע ומצוידים בבקבוקים עם חומר דליק למאפייה לצורך השלמת המזימה להצית את המאפייה פעם נוספת. באותה העת עבדו מאפייה שני עובדי לילה. הנאשם והאחר שפכו את החומר הדליק דרך חלון פתוח לתוך המאפייה והציתו. כתוצאה ממעשיהם של הנאשם והאחר נגרם נזק למבנה המאפייה ולתכולתה בשווי שנע בין 100,000-160,000 שקל".

מבקשת המעצר שהגישה הפרקליטות לבית המשפט, חרף גילו של הנאשם, קיימות לחובתו שתי הרשעות: ממאי 2016, בגינה תלוי ועומד נגדו מאסר על תנאי בר הפעלה בן ארבעה חודשים, והרשעה נוספת מאוקטובר 2015 בגין גניבה, בגינה הוא נשפט בין היתר לארבעה חודשי מאסר בפועל. בנוסף נכתב כי עבירת ההיזק לרכוש במזיד מתייחסת לכך שהמשיב שבר את סוגר האיזוק האלקטרוני שהיה על רגלו.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר