קבוצת ילדים א' של אליצור רעננה. צילום באדיבות הקבוצה
קבוצת ילדים א' של אליצור רעננה. צילום באדיבות הקבוצה

אליצור רעננה: ילדים א' סוגרים עונה מוצלחת בצמרת

הקבוצה סיימה את העונה במקום השני בליגת מחוז שרון ב', וסיפקה כדורסל איכותי על הפרקט ואווירה ססגונית ביציעים

פורסם בתאריך: 5.6.17 18:58

בעונת המשחקים 2016-2017, שהסתיימה בתחילת חודש מאי, בנתה לעצמה קבוצת ילדים א' של אליצור רעננה מוניטין כאחת הקבוצות החזקות בליגת מחוז שרון ב'. כדורסל נהדר סידר לקבוצה את המקום השני בטבלה (מתוך 11 קבוצות), עם מאזן מצוין של 15 ניצחונות לעומת חמישה הפסדים. אגב, תואר האליפות נשאר גם הוא בעיר, כשבמקום הראשון דורגה עירוני רעננה רימון.

סגל הקבוצה כולל 13 שחקנים בגילאי 13-14, חובשי כיפה וחילונים, כולם תושבי העיר: איתן אדלר, איתן וונש, יהונתן נוייפלד, איתן עמרני, אמיר גוטליב, נתנאל ביטן, איתי ברט, אורי שביט, מיכאל שוורץ, אבי טובין, ניתאי זכרוני, אילון סופר וגלעד דומב – שהפגינו לכל אורך העונה רצינות, התמדה ומחויבות. במבט לאחור מציינים בקבוצה את ניצחון החוץ 48:62 על הפועל כפר סבא סביון בחודש מרץ האחרון, כאחד ממשחקי השיא – כאשר בהתמודדות עצמה הראו השחקנים הצעירים אופי לצד יכולת גבוהה.

אחד הסממנים הבולטים של הקבוצה נוגע להפנינג במשחקי הבית, אותם היא אירחה בבית ספר אריאל בעיר, ואליהם התייצבו בכמות מרשימה משפחות השחקנים והחברים, שיצרו ביציעים אווירה תוססת.

מי שעומד על הקווים הוא עמית אלעזר, שחזר לאמן את הקבוצה במהלך העונה, לאחר שהדריך אותה בעונה שעברה. "יש פה שחקנים מוכשרים ובוגרים לגילם", מרחיב השבוע אלעזר, "מדובר בחבר'ה שלא מוותרים עד השריקה האחרונה ובכל משחק נותנים את הכל". אלעזר מתייחס גם לסגנון הכדורסל שהנחיל לקבוצה ומספר: "אנחנו נותנים תשומת לב גדולה למשחק הגנה קשוח ונחוש, כשהיריבות שלנו מהר מאוד הבינו שלא נאפשר להן לקלוע סלים קלים. בחלק ההתקפי הדגשים הם על משחק קבוצתי עם תנועה ופרגון, כשהכדור עובר בין הרבה ידיים". על המטרות שהוצבו לקבוצה מפרט המאמן: "היעד הוא להמשיך לפתח את החבר'ה ככדורסלנים, לקדם ולשפר אותם. אנחנו כמובן כל הזמן עם הפנים קדימה ומתמקדים בהכנת השחקנים לקראת המעבר העתידי והלא פשוט ממסגרת של ילדים א' למסגרת של נערים ב'".

לצד המאמן אלעזר כולל הצוות גם את ליאור נתנוב המנהל המקצועי של אליצור רעננה ואת נתן בנימין המנהל האדמיניסטרטיבי. בני הגר יו"ר האגודה גם הוא עוקב מקרוב, מלווה ומסייע.

מעבר למשחקי הליגה, עמד לוח הזמנים של הקבוצה על שלושה אימונים מדי שבוע. כדי לשמור על אווירה טובה וסגל מלוכד ומאוחד, ערכה הקבוצה העונה גם פעילויות גיבוש. "אנחנו כאן לא רק ללמד כדורסל, אלא גם לחנך ולהקנות ערכים", מסכם אלעזר, "מבחינתנו, הלימודים הם הדבר החשוב ביותר ובאים במקום הראשון, גם לפני הכדורסל, אני שמח שכל הילדים הפנימו במהרה את העניין הזה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר