גאגוס. צילום אלי ראול באדיבות הגאגוס
גאגוס. צילום אלי ראול באדיבות הגאגוס

כמה יעלו לכם 10 צ'ייסרים של וודקה, 5 של וויסקי 5 של טקילה וערק?

הונטורה בר מפנק אתכם במבצע מפנק במיוחד. כל הפרטים על מסיבות סוף השבוע הקרוב ברעננה

פורסם בתאריך: 12.1.18 08:13

בשורה לכל בלייני הברוקלין בר ברעננה: ביום שישי, החל מהשעה 21:30, תתקיים מסיבה אחרונה בהחלט בקונספט של דאנס בר, עם מבחר קומבינציות, מוזיקה טובה וריקודים על הבר.
דיוויד בנאקסס, זהו, משנים?
"כן. אנחנו פותחים שנה חדשה עם ברוקלין חדש. החל מ־18 בינואר המקום הופך להיות בר של שתייה חופשית בפיקס פרייס, לפי מסלולים. תמיד יהיו מסיבות ואנחנו נמשיך להיות פתוחים חמישי-שישי-שבת. זה יהיה אותו קונספט רק בלי מחירי בר רגילים, שיוחלפו במסלולים מפנקים במיוחד".

בצרכנייה 2.0, הבר של שגיא רחמים, עשו בשישי האחרון מסיבת פרידה להודיה שמילוביץ שרוצה לצאת לטיול גדול. חוץ מזה, במקום רוצים שתגיעו באמצע השבוע למסיבה שמשלבת בין ריקודים לפינוקים.
רחמים, פרט.
"יש לצרכנייה ליין מפנק במיוחד – מה המסלול שלך? כל שלישי ערב צמידים שלא תשכחו למחרת. תכינו נהג תורן ותתייצבו".

מוצ"ש מפנק במיוחד מחכה לכם בונטורה בר (הג'רי לשעבר). תכירו את קומבינציית: 'רק מונית', שכוללת עשרה וודקה טריאוליבס + חמש 5 וויסקי + חמש טקילה + ערק או טובי ב־285 שקלים. עכשיו אתם מבינים למה הקומבינציה נקראת "רק מונית", כי מי יכול לנהוג אחרי כל הדרינקים האלה?
ירון, ומה לגבי מי שפחות בעניין של דרינקים?
"אז באותו ערב יש לנו גם מבצע מיוחד למי שרעב במיוחד: שתי פיצות + שני חצאי בירה + שני צ'ייסרים, ב־145 שקלים. גם במהלך השבוע יש לנו מבצעים שווים, כמו למשל 1+1 על הקוקטיילים בימי ראשון, ויום שני שמח עם בירה ללא תחתית ב־60 שקלים".

 

הקיץ חזר. זוהי לפחות הבשורה על פי הגאגוס שם מזמינים אתכם לליין מסיבות שבת בצהריים. אז אתם מוזמנים בשבת הקרובה, החל מהשעה 15:30, לגג הכי יפה בארץ למסיבה עם דיג'ייבן ביבאס (פיינל דרם). יהיה שמח.

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר