גן ילדים. אילוסטרציה: לגן המצולם אין קשר לכתבה. צילום תמר הירדני
גן ילדים. אילוסטרציה: לגן המצולם אין קשר לכתבה. צילום תמר הירדני

סטודנטיות לחינוך: למרות שיש מחסור בסייעות לא קראו לנו לראיון בעירייה

שתי תושבות העיר, סטודנטיות לחינוך, פנו לעירייה בבקשה לעבוד כסייעות בגני הילדים ובצהרונים ולטענתן נתקלו בהתעלמות מצד מחלקת החינוך

פורסם בתאריך: 18.1.18 09:55

בימים האחרונים פרסמה עיריית רעננה מודעת דרושים לפיה היא מחפשת סייעות לגני הילדים בעיר. בעקבות המודעה העלה אתמול (ד') אבי גבע פוסט לקבוצת הפייסבוק בניהולו "פורום תושבים רעננה", בו כתב על מחסור בעובדים במערך ההוראה ברעננה. גבע ציין כי אחת הבעיות למחסור היא השכר הנמוך שמקבלות הסייעות בגני הילדים ובצהרונים בבתי הספר. כעת מסתבר שיש כאלו שרוצות את התפקיד, פונות לעירייה אך מועברות בין גורמים שונים עד שמתייאשות.

כך למשל במקרה של שירי ברבן, תושבת העיר שלומדת חינוך מיוחד במכללת בית ברל. ברבן מספרת כי בחודש אוגוסט פנתה לראשונה לעירייה וביקשה לעבוד כסייעת בגן עירייה, אך לא קיבלה מענה משום גורם ולכן פנתה לעבוד בגן פרטי. "באוגוסט פניתי אליהם דרך טלפון שקיבלתי מחברה שכבר עבדה בגנים", מספרת ברבן, "הם באמת ענו לי ואמרו שבגלל הלחץ בתחילת השנה הם שמים דגש על משרה מלאה, מה שלא כיוונתי אליו באותו הזמן, אבל אמרו שבהחלט חסרות סייעות ושברגע שתתחיל השנה יצטרכו גם משרה חלקית. מאז הם לא דיברו איתי. בחודש אוקטובר ראיתי שוב פרסום שיש מחסור בסיעות אז התקשרתי שוב והפעם הייתי מוכנה למשרה מלאה ושמתי דגש יותר על החינוך המיוחד. אמרו שיעבירו את הטלפון ולא דיברו איתי מאז".

 

מקרה דומה קרה לשירי שפיר, תושבת נוספת שביקשה להיות סייעת בצהרוניות של בתי הספר. "פניתי לאחר שראיתי מודעה" היא מספרת, "הייתה לי פגישה עם רכזת חינוך בעירייה. קבעתי איתה לפני כחודש וחצי לפגישה וכשהגעתי בבוקר לעירייה כל הבניין של החינוך היה ריק, ישבו שם שני אנשים שאמרו שיש שביתה, מוזר שהיא לא הודיע לי שהיא לא מגיעה בכלל. התקשרתי אליה והיא אמרה שהיא שכחה להודיע לי.. קבעתי איתה פגישה ליומיים אחר כך ואז היא התקשרה לבטל. קבענו שוב ולפני שיצאתי מהבית התקשרתי אליה והיא פשוט לא ענתה לי לטלפון, אז ויתרתי. מאז היא לא חזרה אלי ולא כלום".

 

מעיריית רעננה נמסר: "עיריית רעננה פועלת סביב השעון ומשקיעה רבות בגיוס סייעות, בכל הערוצים האפשריים, עקב מחסור קבוע בכח אדם בתחום זה. התמונה המוצגת בכתבה אינה נכונה ואף מטעה. בכל פרסומי העירייה מופיעים כתובת מייל לשליחת קורות חיים ומספר טלפון ליצירת קשר וכל הפניות נענות (גם אלו שאינן מתאימות). גם במקרים המתוארים בכתבה נוצר קשר עם הפונות והן אף קיבלו את הטלפון הנייד האישי של המגייסת. אנו קוראים לכל מי שרואה עצמו מתאים לתפקיד לפנות אלינו בהקדם".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר