אשר אלון. צילום: עזרא לוי
אשר אלון צילום עזרא לוי

במקום האחרון בטבלה עם אפס שקלים: הפועל רעננה

במנהלת ליגת העל ספרו כל העונה את מספר המצלמות שנשלחו לכל משחק בהתאם לחשיבותו וחילקו מענקים. במקום האחרון בטבלת הרייטינג: הפועל רעננה

פורסם בתאריך: 8.6.17 14:02

בצד המחמאות הניהוליות והמקצועיות להן זוכה הפועל רעננה, בצדק, היא לא בדיוק עונה להגדרה של קבוצה אטרקטיבית בכדורגל הישראלי. עד כמה היא לא אטרקטיבית ניתן ללמוד מטבלת נתוני הרייטינג של מנהלת הליגה, שהועברה בתום העונה לקבוצות. על פי הטבלה דורגה רעננה במקום ה-14 והאחרון והיא היחידה שלא זכתה למענק בגין השידורים.
חשוב לציין כי על פי השיטה שהגו במנהלת, כל משחק במחזור נתון מדורג על פי מידת חשיבותו. את מידת החשיבות קובע כמובן הזכיין – שמשבץ את המשחקים למשבצות שידור יוקרתיות יותר או פחות. על מנת לקבל נתון מספרי מדויק – לכל משחק נקבע מראש מספר מצלמות, כאשר המשחק האטרקטיבי מכולם מתועד ב-12 מצלמות, בעוד המשחק האחרון במקום השביעי זוכה לארבע מצלמות בלבד. כל מצלמה שווה נקודה ובסיום העונה זוכות הקבוצות למענק רייטינג על פי דירוגן בטבלה. במנהלת קבעו מראש כי רק הקבוצה שתדורג אחרונה לא תזכה כלל למענק, וכאמור לכבוד המפוקפק זכתה הפועל רעננה.
הפועל כפר סבא למשל, דורגה במקום השמיני ותקבל סכום של 561,362 שקלים. במקום הראשון סגנית האלופה מכבי תל אביב, שתיהנה מסכום של 1,216,286 שקלים. "המיקום של מכבי תל אביב מול רעננה בהחלט משקף את פערי האטרקטיביות הגדולים בין הקבוצות", סיכמו במנהלת הליגה.
אשר אלון אמר בתגובה: "יש סכום מינימום שכל קבוצה מקבלת על השידורים ואין כאן קיפוח של רעננה כי אלו חוקים שאנחנו הקבוצות קבענו. אני יודע שאנחנו לא כאלה אטרקטיביים וזה לא הפתיע אותי. מעבר לכך, צריך לזכור שהדברים מתאזנים ובטבלת הקבוצה ההוגנת סיימנו במקום השישי וקיבלנו סכום יפה של כ־280 אלף שקלים שלא כולם קיבלו".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר