כאן שביתה צילום רינת אברגיל
כאן שביתה צילום רינת אברגיל

מחאת הורים: הושבתו הלימודים בשכבת ג' בבית הספר דקל

זו שביתה שנייה בשבועות האחרונים. הסיבה: החלטת בית הספר לחלק מחדש את התלמידים בין הכיתות כדי לפתור בעיה באחת הכיתות בשכבה

פורסם בתאריך: 8.6.17 10:21

הורי כיתות שכבת ג' בבית הספר היסודי 'דקל' השביתו את הלימודים הבוקר, בפעם השנייה בתוך מספר שבועות. זאת עקב החלטת בית הספר לבנות מחדש את הכיתות וחלק מחדש את התלמידים בין כיתות השכבה, על מנת לפתור בעיה שקיימת באחת הכיתות. כזכור, לפני כשבועיים כבר השביתו ההורים את הלימודים, בעקבות אותה החלטה של הנהלת בית הספר. ההורים טוענים כי הפתרון של ערבוב הכיתות מחדש אינו נכון ואינו מטפל בבעיה מן השורש. לטענתם על בית הספר לטפל בבעיה בכיתה בצורה אחרת מבלי לפגוע בכל השכבה.

לאחר דיונים ושיחות רבות שהתקיימו בין נציגי ההורים והנהלת בית ספר לא הושגה הסכמה. אתמול נפגשו ההורים והחליטו שלא נותרה ברירה בידם אלא לשבות בשנית, וכך נעשה היום בבוקר. "מערך החינוך אמר לנו שנעשתה עבודת בדיקה והבנה והתהליך באמת לא היה מנוהל כמו שצריך ומעכשיו ינהלו אותו יותר טוב, אבל הם לא מתכוונים לשנות את ההחלטה", אמרה גלית, אם לילד בכיתה, "כלל אוכלוסיית ההורים של השכבה התכנסה שוב והוחלט כמעט בצורה אחידה שלא מקבלים את התשובה ומתחילים בשביתה, אז היום הילדים שובתים. הציפייה שלנו היא קודם כל למנוע את הערבוב. כרגע אין אפילו תהליך של הידברות מהצד של המערך. יש פה צד של ההורים ואנחנו מתעקשים שישמעו אותנו ושינהלו את זה בצורה אחרת".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר