איריס בר און. צילום יח"צ
איריס בר און. צילום יח"צ

השבוע בעיר: סדנת זוגיות עם איריס בר און וסדנה לאילוף כלבים

וגם תערוכה חדשה שכולה מוקדשת לגוף האישה במשכן, שעת סיפור בגינת אריגי וסדנת אמנות לילדים באשכול פיס

פורסם בתאריך: 25.3.18 08:16

#אביב אומנותי: באשכול פיס מקבלי את האביב עם סדנת אומנות לחג הפסח בה הילידם ילמדו להכין יצירות ברוח החג. ראשון (25.3) בשעה 17:00.

#אישה יפה: החל מהיום תוכלו להגיע למשכן למוזיקה ואומנויות ולצפות בתערוכה של הציירת עידית קנת (56) קנת שעובדת כמזכירה במרכז למחול ברעננה מספרת שבעירייה כולם מכירים את עבודות האמונות שלה. ושהיא נוהגת לתלות את ציורה במשרדה במרכז למחול. “בגלל שכולם מכירים את הציורים שלי פנתה אלי תמר ורשבסקי, ראש מחלקת תרבות ופנאי בעירייה, וביקשה שאציג תערוכה לרגל יום האישה הבין לאומי”, מספרת קנת, “אנשים רואים את העבודות שלי כי אני תולה אותם במשרד שלי וגם יודעים שאני חברה במוזה, פורום אומני רעננה”.
בתערוכה קנת מציגה את דמות האישה בתיאורי עירום. “בדרך כלל אני נוהגת לצייר גוף נשי אסתטי תוך שימת דגש על זרימה של קווים וקימורים, מלאות ורכות המייחדים את הגוף הנשי”, היא מסבירה, “איני מתיימרת ליצור יופי, אלא רק להדגיש, לחשוף ולבטא את זה הקיים. אני מוצאת שהגוף הנשי משמש אמצעי מצוין ליצור אווירה רכה ואינטימית. ייתכן ואני נמשכת למוכר, אם זאת אני מאמינה כי אני דוחקת בעצמי לצייר את הנושא המאתגר ביותר, תוך שמירה על כללי סימטריה, פרופורציה והיגיון שהם חיוניים על מנת לאפשר לגוף “להגיח” מן הנייר. הרישומים שלי מתבצעים תוך דקות בודדות, מה שמאפשר לי לשמר את הקלילות והזרימה של הקו, ללא צורך לנתח ולעצב.”
קנת מספרת שכעובדת במרכז למחול היא חשופה לאווירה ולאמנות המחול, “אני מקשיבה למוזיקה המתנגנת במהלך השיעורים, ומתרגשת כשאני רואה את התוצר הסופי של הריקוד, הכוריאוגרפיה, התלבושות, התאורה והמוסיקה המתגבשים יחדיו על הבמה”, היא אומרת, “עבורי זהו אתגר קשה במיוחד לצייר תנועה שהיא רגע חולף. אל מול מגבלה זו, אני מנסה בציוריי לתאר את התחושה, האווירה והדרמה אותן אני חווה בעת שאני צופה במחול”
תערוכת הציורים “קווים לדמותה” תתקיים בין התאריכים 21.3-29.3 במשכן למוסיקה ואמנויות רעננה. שעות הביקור בתערוכה בימי א’-ה’ בין 08:00-20:00 וביום שישי ב08:00-12:30.

מתוך התערוכה של עידית קנת

מתוך התערוכה של עידית קנת

#סיפור בגינה: ביום ראשון בשעה 17:00 תתקיים בגינת אריגי, שעת סיפור לילדים ומשפחות סביב סיפור הילדים המוכר, “מיץ פטל”. עידית רוזנברג, מנהלת תחום התנדבות הנוער בעיר, מספרת שהפעילות מועברת בהתנדבות על ידי בני נוער ברעננה. “במסגרת העבודה במחלקת הנוער, הצעירים המתנדבים מספרים סיפורים לילדים ולאחר מכן מקיימים פעילויות יצירה והפעלה. הפעילות הזו בדרך כלל מתקיימת הספרייה העירונית אבל הפעם החלטנו לצאת לשטח ובהמשך אנחנו מתכננים עוד שעות סיפור מהסוג הזה. קבוצת הנוער עושה את הפעילות הזו מאפס. הם בונים תפאורה וממחיזים את הסיפורים. בשעת הסיפור המשפחות יושבות על מחצלות מה שעוזר להכניס עניין לילדים וזו בעצם אווירה של פעם, של קיבוץ. זו עשייה קהילתית וחברתית שבסופו של דבר מתנהלת על ידי בני נוער, ולא מדובר על אנשי מקצוע אלא על התנדבות מלאה”.
הפעילות מיועדת לגילאי 3-7 ומתאימה לכל המשפחה.
גינת אריגי (כניסה מרחוב קלאוזנר בין הבניינים 13-19)

סיפור גינה צילום עיריית רעננה

סיפור גינה
צילום עיריית רעננה

#עולם הכלב: ילדים והורים מוזמנים לסדנת אילוף כלבים בה ילמדו על עולמם של ההולכים על ארבע ויקבלו כלים בסיסיים לאילופם. שני (26.3) בשעה 17:00, אולם אשכול פיס.

#לאהבה אין גיל: הסקסולוגית איריס בר און מגיעה להרצות בנושא אהבה ומשבר זוגיות בגיל השלישי. בסוף ההרצאה יוקרן הסרט הצרפתי "50 אביבים", החושף את סיפורה של אורור, פרודה טרייה בת 50 שאך זה פוטרה וגם גילתה שהיא עומדת להפוך לסבתא ונאלצת לעבוד בניקיון, דווקא בזמן בו היא נתקלת באהבת נעוריה.שני (26.3) בשעה 19:30, היכל התרבות יד לבנים.

#קבלו את הבירה החדשה: בוונטורה בר ברעננה, צרפו את הבירה הטובה והמוכרת ווין שטפן למשפחת הבירות במקום ובמיוחד לרגל ההצטרפות, אתם נהנים ממבצע חדש – ערב שני 26/3 בו הבירה ללא תחתית כמה שאתם רק רוצים, כל הלילה, ב- 60 שקלים בלבד.

ונטורה. צילום יח"צ

ונטורה. צילום יח"צ

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר