אבי סנדור לאחר התקרית. צילום באדיבות בני רעננה
אבי סנדור לאחר התקרית. צילום באדיבות בני רעננה

"הלכתי להפריד וקיבלתי מכות": משחק הכדורגל שהוביל לקטטה המונית

המשחק במסגרת ליגה ג' בין הפועל רעננה לספורטינג תל אביב פוצץ, לאחר אלימות קשה שהפגינו אנשי שתי הקבוצות, שצפויות לספוג עונש קשה

פורסם בתאריך: 11.4.18 09:28

אירוע חריג וחמור התרחש במשחק הפלייאוף בליגה ג' מחוז שרון בין בני רעננה לספורטינג תל אביב שנערך ביום שני השבוע, כאשר קטטה המונית בין שחקני שתי הקבוצות החלה על כר הדשא ברעננה, התפשטה ליציע וגרמה בסופו של דבר לפיצוץ המשחק. הסרטון המזעזע שמתעד את האירועים הופץ עד מהרה ברשתות החברתיות.

הכל החל שש דקות לתום המחצית הראשונה במצב של 0:0. לדברי אנשי רעננה, שחקן של ספורטינג דרך בכוונה על רגלו של קשר רעננה עבד מצליח, שהגיב בדחיפה. הקוון, שראה את הדחיפה, הפנה את תשומת ליבו של השופט, שהרחיק את מצליח. מכאן הדברים כבר חרגו בהרבה מגבולות הכדורגל, עם חילופי מהלומות מכוערות מכל הכיוונים.

"בתוך הבלאגן כבר הצלחנו להוציא את מצליח החוצה והוא עמד לרדת לחדר ההלבשה, אבל משום מקום הגיע אליו השוער של ספורטינג, שכל המשחק הלהיט את הרוחות ודיבר לא יפה, והכל התחדש", שחזר מאמן רעננה אלי צורף. "אחד השחקנים שלנו, אבי סנדור, הגיע כדי להפריד, וקיבל פצצה מאחד השחקנים שריסקה לו את הפנים. אבי רדף אחריו, אותו שחקן ברח ליציע בו ישבו חבריו ושוב התחילו מכות".

"הבלם של ספורטינג דרך לשחקן שלנו על הרגל בצורה מכוערת ונהיו מכות", הוסיף סנדור. "הלכתי להפריד, התנפלו עלי וקיבלתי מכות. כשבן אדם מרביץ לך לא תיתן לו פרחים. חבל שזה הגיע למצב כזה ועם כל הצער שבדבר, שתי הקבוצות צריכות להיענש. באותו רגע אתה עצבני ועושה שטויות, אבל אחר כך רואה את הסרטון ומתבייש בעצמך".

המשחק כאמור פוצץ ובשל העובדה שביום שישי אמור להיערך גמר המחוזות, יעמדו היום (רביעי) שתי הקבוצות לדין משמעתי בגין האירועים. "אני פשוט מתבייש, לא מתפקד ועם הראש למטה. לקחתי את זה מאוד קשה", מסכם צורף. "השקענו כל כך הרבה כדי להגיע לפלייאוף והדברים איבדו ערך ספורטיבי ויצאו מכל פרופורציה. הכל התלהט בשניות, הייתה מהומה מימין ומשמאל ואתה כבר לא יודע לאן לרוץ. אני משחק כדורגל מגיל 6 והגעתי גם לליגת העל ולרמות הגבוהות. ראיתי הרבה דברים בכדורגל, אבל כזה דבר עוד לא ראיתי. זה גרם לי להיגעל ואני שוקל את צעדיי".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר